Gå til innhold

Her er nye HTC Touch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1345t12

og når skal den skifte navn fra touch? hele touchpoenget forsvant jo. herlig "revolusjon" fra htc det der. de innrømmer jo at hele greia ikke fungerte. og det gjorde det jo heller ikke.

nå er den jo bare en vanlig htc.

Lenke til kommentar
og når skal den skifte navn fra touch? hele touchpoenget forsvant jo. herlig "revolusjon" fra htc det der. de innrømmer jo at hele greia ikke fungerte. og det gjorde det jo heller ikke.

nå er den jo bare en vanlig htc.

9612586[/snapback]

Erm?

Det fungerer jo som bare få det?

Hva er det som "ikke" fungerer?

Lenke til kommentar

Mange konservative bruker har lenge vært skeptisk til kun touchskjerm, og htc ser jo ut til å ville bli mer enn noe kun for de "profesjonelle" brukerne.

Noe jeg derimot lurer litt på er hvor mye tykkere touch dual vil føles i motsettning til touch.

Det jeg ikke fant i amobil sin artikkel som jeg har lest andre steder er at 200mhz prossesoren vil bli byttet ut med en 400 lik den i TyTn II.

Wifi- er ikke tatt bort for den som kommenterte dette

Lenke til kommentar

Jeg har touch, og kan ikke si at prosessorhastigheten har irritert meg enda. Om jeg kan si det samme etter at jeg har fått gps-en min vet jeg ikke.

Internminnet dog, både lagrings og arbeidsminnet, er i minste laget.

Som noen sier, er det merkelig av htc å lansere denne. Det blir som å si at "ok, det funket ikke med kun skjermen". Saken er at jeg synes det funker riktig så godt med kun skjerm, men det forutsetter et par små tweaks som htc burde tenkt på selv.

Flere små ekstraprogrammer gjør nemlig htc touch mye enklere å bruke uten taster enn det den er fra fabrikk.

Legg til phonepad og pcm keyboard så er man langt på vei, jeg plages ikke med bruken av noe med de to installert.

Når pocketCm contacts og one touch organizer også blir fri for bugs så er kan vel ingen i det hele tatt klage lengre. htc burde kjøpe opp slike løsninger og implementere de selv.

(Også hadde det ikke skadet med litt mer minne da...)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Hvis de ikke fjerner WiFi, er denne telefonen min :D

EDIT: WiFi er fjerne dessverre..

9613670[/snapback]

Det er flere som var tilstede på pressekonferansen som hevder at det er WIFI på den, men det står ikke listet på den offisielle siden til HTC. Jeg regner med at vi får en avklaring om ikke så lenge, telefonen kommer jo til salgs i løpet av en måneds tid!

Jeg synes det er genialt at de har kommet med denne slideren, jeg synes telefoner med kun touch screen er vriene å bruke f.eks. når man skal forte seg å ringe et nummer eller sitter i bilen o.l. Så jeg har faktisk håpet på denne, vil ha nummertaster på mobilen min. Og nå får jeg en kul touchscreen OG tastatur - lekkert!

Lenke til kommentar
Eh, nei. HTC Touch er en søppeltelefon. "Touch"-konseptet ble en tabbe fra ende til annen. Feiltrykking, behov for stylus, og den "quick-select"-menyen var jo bare grisedårlig.

9617210[/snapback]

Touch vil få en ROM-oppgradering om få uker som fikser feiltrykkingen og begrenser behovet for stylus.

TyTN II har allerde denne oppgraderingen og der klarer jeg faktisk skrive SMS med software tastaturet uten stylus. Treffsikker til 1000.

Lenke til kommentar
Eh, nei. HTC Touch er en søppeltelefon. "Touch"-konseptet ble en tabbe fra ende til annen. Feiltrykking, behov for stylus, og den "quick-select"-menyen var jo bare grisedårlig.

9617210[/snapback]

Touch vil få en ROM-oppgradering om få uker som fikser feiltrykkingen og begrenser behovet for stylus.

TyTN II har allerde denne oppgraderingen og der klarer jeg faktisk skrive SMS med software tastaturet uten stylus. Treffsikker til 1000.

9617789[/snapback]

Hr du testet telefonen?

Når vil vi andre kunne få fingerene i den? :hmm:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...