Gå til innhold

Halo 3 online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVORDAN ikke ossen ! Halo=skyt på allt å alle. Litt Unreal Tournament, Quake aktig. Med kjøretøyer osv. Jeg ser på det som et kids spill, det gjennspeiler seg når du spiller også ;)

Call of duty 4 derimot is the shit. Og graw spella hvor du må faktisk ha litt skills. Halo 3 er faen ikke no 10/10 spill så ikke bli helt hjernevaska av anmeldelsene

Lenke til kommentar
Hei jeg har tenkt til og kjøpe meg Halo 3,men ossen er det online, er det som Rainbow Six Vegas at man går opp i rank og åpner nye våpen og klær?? Og ossen er skjøretøya er det biler og sånt?

9612361[/snapback]

du får alle våpen og du får mongoose, ghost, scorpion, wraith, og worthog(turret eller kanon) klær får du når du spiller oppdrag, multiplayer. du går opp i rank mens du spiller online og vinner.

Lenke til kommentar
HVORDAN ikke ossen !  Halo=skyt på allt å alle. Litt Unreal Tournament, Quake aktig. Med kjøretøyer osv. Jeg ser på det som et kids spill, det gjennspeiler seg når du spiller også ;)

Call of duty 4 derimot is the shit.  Og graw spella hvor du må faktisk ha litt skills. Halo 3 er faen ikke no 10/10 spill så ikke bli helt hjernevaska av anmeldelsene

9612455[/snapback]

Det hjalp ikke mye

Lenke til kommentar

Man kan låse opp nye hjelmer, bodyarmor, shoulderpads o.l. til din Spartan eller Elite. Er også level-system og rank-system. Level går mer ut på skills og ratioen mellom wins og deaths og slikt så vidt jeg vet, mens rank går ut på hvor mange EXP du har. (man får ca. 1 for hvert win. Man mister 1 ved å quitte et game)

Er også mange kjøregøy man kan leke seg med.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kommer helt an på hva man foretrekker. Realistiske skytespill eller litt mere tjo å hei med kjøretøy osv. Party spill kaller jeg halo 3. Hvor man hiver seg på og løper rundt å har det gøy. Men jeg liker Call of duty 4 best og gleder meg enormt til november :)

Har du spillt noen av de andre Halo spillene ?

Endret av Menace2Society
Lenke til kommentar
Jeg tror det kommer helt an på hva man foretrekker. Realistiske skytespill eller litt mere tjo å hei med kjøretøy osv. Party spill kaller jeg halo 3. Hvor man hiver seg på og løper rundt å har det gøy. Men jeg liker Call of duty 4 best og gleder meg enormt til november :)

9612571[/snapback]

Nei men jeg vurdere og kjøpe Gears of War isteden det koster bare 299 på Elkjop nå.

Lenke til kommentar

9612571[/snapback]

Nei men jeg vurdere og kjøpe Gears of War isteden det koster bare 299 på Elkjop nå.

9612615[/snapback]

jeg er ikke superfan av skytespill som handler om romskip og lasere

Lenke til kommentar

9612571[/snapback]

9612615[/snapback]

9612624[/snapback]

Men er Cod4 bra eller fikk ikke prøvd betan fordi jeg ikke hadde gullmedlemskap,ossen er det, det er ikke sånt tull med laser våpen vell. Endret av andersio
Lenke til kommentar

9612571[/snapback]

9612615[/snapback]

9612624[/snapback]

hehe

Da er det ingen sak. Call of duty 4 har en haug med unlocks, nye våpen, upgrades på våpnene (laser sikte, lyddemper, scope osv),perks (Increased Health, Increased bullet damaged osv) hjelpeting kan du si, som du kan legge til spillern din. Challenges feks drepe 250/250 = Marksmen Expert 3 osv. Få 100/100 headshots osv så får du experience poeng..

Rank system som du sikkert er vant til fra Battlefield 2.. Du går opp til 50 i rang var det vel ?

I og med at du er vant til Rainbow six så er det ikke noe å lure på en gang.

og

Gears of war anbefaler jeg sterkt :thumbup:

Lenke til kommentar

9612571[/snapback]

9612615[/snapback]

9612624[/snapback]

hehe

Da er det ingen sak. Call of duty 4 har en haug med unlocks, nye våpen, upgrades på våpnene (laser sikte, lyddemper, scope osv),perks (Increased Health, Increased bullet damaged osv) hjelpeting kan du si, som du kan legge til spillern din. Challenges feks drepe 250/250 = Marksmen Expert 3 osv. Få 100/100 headshots osv så får du experience poeng..

Rank system som du sikkert er vant til fra Battlefield 2.. Du går opp til 50 i rang var det vel ?

I og med at du er vant til Rainbow six så er det ikke noe å lure på en gang.

og

Gears of war anbefaler jeg sterkt :thumbup:

9612795[/snapback]

Takk det blir Gears of War nå og Cod4 når det kommer ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...