Gå til innhold

Ræva grafikk hd klar lcd tv, skjønner ikke dette.

Coraxx

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en hd klar lcd tv forrige uke, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334743

Kjører nå med 1080p, graikken er kornete og ikke særlig fin. på den gamle tv`n, som var langt dårligere hadde dobbelt så god grafikk. Dette for meg gir 0 mening. Det burde være mye bedre enn før, men er helt motsatt.

Spilte skate demoen, og grafikken lignet utvasket gammel ps 2 grafikk, i warhawk er den også dårligere. Noen som har hatt samme problem og vet hvordan man kan fixe det? har prøvd alle oppløsninger, men ingenting hjelper. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for det første, har du hdmi kabel?

for det andre, denne tv'en har ikke full hd oppløsning.

full hd er 1920*1080, denne har 1680*1050.

for det tredje, så jeg dette på komplett.no:

"Alle LCD-skjermer følger ISO 13406-2-standarden, som blant annet omfatter at det kan være pikselfeil på skjermen."

kanskje det har noe med saken å gjøre?

just my two cents.

Lenke til kommentar
Er det mulig du brukt komponentkabel før, men bruker scart nå? Komponent > Scart :p (Jeg har alltid brukt scart  :blush: )

9612648[/snapback]

bruker hdmi kabel, det er en del bedre nå. :)

Ska laste ned skate demo på ny, se om det er noen forskjell

Btw: Bruker dere egendefinerte innstillinger på tv`n ang. farge, skarphet etc? eller standard?

Lenke til kommentar
trodde det var snakk om PC jeg ....

Men hvem i H*** Kjøper en dataskjerm til å bruke på konsol med mindre det er 24" ???

9612999[/snapback]

jeg gjør.

1. penger er begrenset

2. har tv`n på rommet, ikke i stua. når jeg har en skrivepult med 2 skjermer fra før er det begrenset med plass :hmm:

Lenke til kommentar

Koster jo bare 4000 for en 32-tommers 720p Tatung, som faktisk gir veldig godt bilde for å være i den prisklassen. Egendefinerte innstillinger er som regel svært viktig for å få optimalt bilde, søk gjerne rundt på internett for å finne anbefalte innstillinger. På min TV var det i alle fall natt og dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...