leifeinar Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 kjøpte en sata brenner, det står bare åpen, skjønner ikke hvorfor. når jeg trykker lukk gjør den det men åpner seg med en gang igjenn er det noen instillinger jeg må fike med? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei, ingen innstillinger som jeg kjenner til endrer oppførselen på den måten du beskriver. Har den vært sånn helt siden du kjøpte den? Hvis ikke, hva gjorde du evt. hva skjedde som kan ha forårsaket det? Er det bare i windows, eller er det det samme hvis du booter opp i et annet OS evt. bare åpner bios-menyen og da prøver å lukke CD-skuffa? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 den er helt ny, kjører jeg restart så åpner og lukker den seg 2 ganger for så og avslutte i åpen posisjon prøvd og lukke i bios menyen også. tenkte at det var noen spesielle instillinger siden det er en SATA spiller Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan jo prøve med en firmware oppdatering Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 den er helt ny, kjører jeg restart så åpner og lukker den seg 2 ganger for så og avslutte i åpen posisjon 9612777[/snapback] weird :!: Åpenbart en sulten rakker det der. Prøve å fóre den med ei eller annen cd-plate slik at den får noe å tygge på, så kanskje den gir seg? (for godt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå