Gå til innhold

PGR4 får meget bra kritikker


Denimas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, GT5 har veldig bra grafikk, det er sant. Men samtidig så har PGR4 vesentlig bedre grafikk på bakgrunnen, jeg syns egentlig det er bedre, at bilene ser litt verre ut mot at du har bygninger og trær osv som ser helt sinnsykt bra ut.

9615819[/snapback]

 

Ja, nettopp. Akkurat som dette bildet. Synes det er ganske så god grafikk på bakgrunnen. PS, bildet er tatt off screen så er noe blurete. 1080p og 60 fps er meget meget bra med denne grafikken.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2m5krd3.jpg
Lenke til kommentar

Man henger altså på microsoft delen av forumet(uten å eie xbox?) for å finne tråder der noen sier noe fint om grafikken til et spill som kommer til konsollen for så å motbevise dette? Jeg kan da umulig være den eneste som finner det litt rart. Men hver sin lyst.

 

Hva spillet anngår ser det jo ut til å gjøre det bra og, som sagt, kommer vell kanskje hjem hit hvis jeg skulle få råd. Synes dog at spillene til de nye konsollene blir litt dyre for min økonomi om dagen.

Lenke til kommentar
Man henger altså på microsoft delen av forumet(uten å eie xbox?) for å finne tråder der noen sier noe fint om grafikken til et spill som kommer til konsollen for så å motbevise dette?

Man må jo ha noe å gjøre mens man venter... Slutten av 2008 som er GT5 release?

 

Gleder meg til å spille PGR4 om en ukes tid jeg!

Lenke til kommentar

For det første så satt jeg å leste gjennom reviewene til PGR4, fordi spillet virket interessant. Ikke fordi jeg ville finne ting jeg kunne pirke på for så å påstå at Ps3 var bedre på disse tingene. Men når noen påstår at spillet er 1080p så hørtes det utrolig ut, siden jeg ikke hadde hørt om dette tidligere.

 

Og for det andre så leser jeg faktisk spill reviews til andre konsoller, greit å følge med ikke sant?

Lenke til kommentar
Vet om ett halvt spill som kommer om en liten stund som er mer bilspill en hele PGR4 er ;)

9616068[/snapback]

 

Hva da, det neste Toca spillet? Hvordan du klarer å sammenligne GT med PGR er for meg et mysterium egentlig. Eller kanskje ikke, det er jo tydelig du heier på en konsoll.

 

PGR har 8-9 forskjellige byer og da ikke bare et par by-baner, men enorme områder av hver by er modellert ned til minste detalj. Hvordan dette ligner så mye på GT har jeg vanskelig for å skjønne. Man kjører ikke rundt I Quebec, St.Petersburg, London osv i GT gjør man vel?

 

Og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg ser sånne som deg sikle over en demo som skal komme ut, som vil koste 300-400kr, og så prøve å prate drit om bilspill på 360... Er ihvertfall ikke 360 eiere som har blitt tvunget til å spille Motorstorm det siste året som omtrent det eneste bilspill alternativet.

Lenke til kommentar

Må bare le litt her, ett halv bilspill som du samligner med ett fullverdig bilspill, jaja, trodde Avean var det største pro sony boyen på forumet her men med dette utspillet danker du han glatt av tronen.

 

Er litt merkelig igrunn att 360 får det ene toppspillet etter det andre. Nok ett spill som skal få en stolt plass i 360 spillsamliga mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...