Gå til innhold

PGR4 får meget bra kritikker

Denimas

Anbefalte innlegg

Hittil:

IGN UK - 9.1

Eurogamer 9/10

OXM UK 10/10

EDGE 9/10

Særlig EDGE og Eurogamer scorene står det respekt av.

Men jeg tror det vil selge dårlig, virker ikke som folk er særlig interessert i denne serien lengre. Salget har tapt seg kraftig mellom hvert spill, kanskje ikke så rart MS "lot de gå".

360 renner jo nå over av toppspill så tror det også vil hindre salget litt, er rett og slett for mange bra spill ute. Litt av et luksus problem men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje ikke så rart MS "lot de gå".

9612238[/snapback]

MS eide aldri bizzare.

De som elsket PGR 3, og ikke minst PGR 2 kommer nok til å kjøpe dette spillet. Andre, som meg, kommer til å prioritere andre spill. Som du sier, markedet flyter over av gode spill og det blir derfor vanskelig for bizzare å få dette ut til brukerne uansett hva slags score det får.

På en annen side begynner jeg å bli lei slike "score-tråder" som dette, da score til syvende og siste ikke har noen verdens ting å si. Lær dere å lese anmeldelser istedet for å bare se på et eller annet tall!

Lenke til kommentar
det er klart karakter har noe å si, men hva sier det om spillet? Går du rundt å kjøper alle spill som får 9 eller 10?

9612381[/snapback]

Hvorfor ikke kan vi kjøpe spill som får dem karakterene

kjøper ikke ett spill som får under 79% etter ca 35 anmeldelser da har spillet sine mangler og feil, eks Red Steel, Lair, Killzone 1 og garantert fler

Viss spillet får slakt så er det bare en advarsel som viser att du ikke bør bruke penger på det spillet

Det dårligste karakteren av spill jeg har hatt er selvfølgelig Red Steel og Killzone 1

Lenke til kommentar
hvis du anser 7 som en dårlig karakter er det helt klart noe som er feil her..

9612433[/snapback]

Jeg synes det er dårligt med 7,for eks Battlefield Modern Combat sugde synes jeg, og jeg følte att spillet manglet noe.

Og viss spill har langt over 85% så frister det meg å kjøpe det spillet siden det har mer positive sider enn ett spill som for 7 eller under.

Så ifølge din mening så kan jeg ikke stole på anmelderene rundt om i verden , viss dem gir spillet ca 69% i snitt da må jo anmelderen ha rett siden det er hans mening om spillet, og det kan trekke med folk som ser "oiii jeg tror jeg styrer unna spillet" og viss det er mangen anmeldere som gir omtrent det samme, selvfølgelig kan det dem sier stemmer.

Men viss du kaller 7 av 10 bra da er det og en glipp i systemet her.....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Har gledet meg lenge til PGR 4, morsomt at det får så bra kritikker da! PGR gjør seg bra som et konkurransespill, i forhold til Forza 2 IMO. Finnes ikke noe bedre enn å kjøre samme runde 246 ganger for å få best mulig rundetid på leaderboardsene. :love:

Det sies at demoen kommer omtrent når spillet slippes, og spillet slippes i USA i morgen. Dvs at demoen kanskje kommer i morgen eller på onsdag! :)

Lenke til kommentar
Hmm er PGR4 1080p native? Imponerende. Har du noen kilder?

9614490[/snapback]

Ja ser egentlig ingen grunn til at det ikkje skal stemme(dog kilder er ein fin ting). For spillet kjører jo bare 30fps og ser jo heilt greit ut :)

Men spillegleden er enorm i PGR serien, flott avbrekk fra Forza og GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...