Joachim_F Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Paradox har kunngjort Europa Universalis: Rome, hvor vi får ta kontroll over mektige Roma. Les mer Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vil heller ha Hearts of Iron 3... Lenke til kommentar
Banditt-1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Europa universalis spillene er noen av de få lyspunktene i en ellers skeivkjørt spillindustri de siste årene. Spill som Bioshock blir omtalt av mannen i gata og anmeldere som det beste spillet noen gang, selv om det i prinsippet gir samme opplevelse som noen titalls andre fps som har kommet med jevne mellomrom. Startegi-sjangeren er en parodi på seg selv, med spill som f.eks. World in conflict, som blir hyllet som fantastisk, selv om det eneste fantastiske med spillet er grafikken og delvis stemmeskuespillet i en stereotypisk historie. Det virker som gamer.no gir skyhøye karakterer og grenseløs ros til helt ok spill. Dette girer opp fjortisene, "kjempebra omtale", fordi disse vil ikke høre(og enda mindre lese) sannheten, da de vil høre det de har lyst til å høre. Finnes det en side der spill blir anmeldt ekte kritisk? Hvor anmelderen ikke er litt under midt på treet dyktig, og fokuserer på jobben sin fremfor å fremheve sin femmer i norsk? Hvor anmelder ikke ukritisk forsvinner på en sky av kåte følelser og ubehersket slikker et middels spill i anus? Finnes det en side som anmelder spill for veteraner? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vil heller ha Hearts of Iron 3... 9612529[/snapback] Helt enig. Håper de ikke prøver å få 3D grafikk som Europa Universalis, men at de konsentrerer seg på bedre AI og mer dynamisk spill, så spillet lever uten alle eventsene må til. F.eks du kan gjøre avtaler som molotov pakten, eller avtale en invasjon av et land. Spionene er mer effektive og du kan få vite om fienden planlegger en invasjon av deg, og da kommer jeg til det at man må planlegge en invasjon av landet, så man ikke kan gjøre det på sparket. OnTopic. Synes disse exp. packene er bare melking av serien. Også synes jeg orginalen var ganske idiotisk i og med kampsystemet var helt på jorde. Selv om man har en tjue ganger større armee, retretter fienden gjennom hele armeen, landet ditt til han finner et sted eller noen han kan bekjempe og vinne mot, så du må sende noen etter han og så skjer det samme. Også ganske idiotisk at org. går opp i starten av hver måned xD Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Klarer de å lage et spill som gir meg mer underholdning enn Rome: TW?Tvilsomt! Likte dessuten ikke EU2 noe særlig, alt for enkelt og det var mange ting som var lite gjennomtenkt(trade for eks) Endret 1. oktober 2007 av toeblast Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Europa universalis spillene er noen av de få lyspunktene i en ellers skeivkjørt spillindustri de siste årene. Spill som Bioshock blir omtalt av mannen i gata og anmeldere som det beste spillet noen gang, selv om det i prinsippet gir samme opplevelse som noen titalls andre fps som har kommet med jevne mellomrom. Startegi-sjangeren er en parodi på seg selv, med spill som f.eks. World in conflict, som blir hyllet som fantastisk, selv om det eneste fantastiske med spillet er grafikken og delvis stemmeskuespillet i en stereotypisk historie. Det virker som gamer.no gir skyhøye karakterer og grenseløs ros til helt ok spill. Dette girer opp fjortisene, "kjempebra omtale", fordi disse vil ikke høre(og enda mindre lese) sannheten, da de vil høre det de har lyst til å høre. Finnes det en side der spill blir anmeldt ekte kritisk? Hvor anmelderen ikke er litt under midt på treet dyktig, og fokuserer på jobben sin fremfor å fremheve sin femmer i norsk? Hvor anmelder ikke ukritisk forsvinner på en sky av kåte følelser og ubehersket slikker et middels spill i anus? Finnes det en side som anmelder spill for veteraner? 9612688[/snapback] enig, jeg går mer og mer vekk fra vanlige spill og spiller med indy spill. spill som Take command. og snar histwar Lenke til kommentar
Banditt-1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 enig, jeg går mer og mer vekk fra vanlige spill og spiller med indy spill. spill som Take command. og snar histwar 9614690[/snapback] Take command hadde jeg glemt, godt du nevnte det! Skal få tak i dette. Histwar så fornøyelig ut også, blir definitivt å sjekke det ut. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vil heller ha Hearts of Iron 3... 9612529[/snapback] Samme her, men vi får vel ta til takke med det vi får . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg