Soulwax Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sitter med nyopppusset kjellerstue, og tenker at et egettatt panoramabilde hadde gjort seg fint på veggen min. Det jeg lurer på er om det er noen butikker som kan printe store panoramabilder (da snakker jeg om 50x150 +/-). Har sjekka allkopiprivat, men ingenting står om det på siden deres. Kanskje jeg bør ringe de å høre om de tar speisalbestillinger. Noen som vet? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er nok best å ta kontakt ja. En annen ide er å prøve å finne en fotobutikk, som fortsatt har eget utstyr og gjør ting selv. Jeg drev og lekte med tanken om å lage noen litt spesielle bilder å ha i stua (har ikke kommet så langt enda, klarte aldri å bestemme meg for hvilke bilder). Jeg fant en ramme/foto-butikk i Oslo sentrum, og da jeg gikk forbi var det en eldre fyr bak disken som stod og puslet med et kamera. Jeg tenkte at kanskje dette var en som hadde litt peiling. Jeg gikk inn og luftet ideene mine. Han hadde masse bra forslag til hvordan jeg kunne løse ting. Mye av det kunne han gjøre selv der. Han sa at enkelte ting hadde han ikke utstyret til, men da kunne han sende det avgårde til et verksted som kunne gjøre slike ting. Han sa egentlig at nesten alt kunne løses, det var bare fantasien som satt grenser. Anbefaler deg absolutt å finne en slik butikk som er noe mer enn bare en avansert fotoprinter. Som sagt, denne fyren hadde virkelig peiling, og hadde flere forslag jeg ikke hadde tenkt på. Han virket også svært interesert i jobben. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Et lokalt fotostudio like ved der jeg bor har en plotter som plotter 1 meter i bredden og så langt du bare vil. De har printet et 1 x 1,5m bilde til meg tidligere. Du kan jo se om noen av dine lokale fotostudier har noe lignende. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal ikke drive reklame for noen her, men har sendt deg en pm. Vel verdt å sjekke ut. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå