Reached Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Som vi alle vet kan man skaffe forskjellige drakter til multiplayer personen deres. Men det jeg lurer på er hvordan man skaffer alle de forskjellige? Akkurat nå har jeg bare stygge fra Elites som jeg liker å være, men jeg har en del på Spartans. Noen som vet hvordan man skaffer alle de forskjellige? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ved å finne skulls, unlocke achievements, medaljer osv. Btw, er føkka å være Elite. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ved å finne skulls, unlocke achievements, medaljer osv. Btw, er føkka å være Elite. 9612016[/snapback] medaljer? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ved å finne skulls, unlocke achievements, medaljer osv. Btw, er føkka å være Elite. 9612016[/snapback] takk Elite > Spartan Anyday! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ved å finne skulls, unlocke achievements, medaljer osv. Btw, er føkka å være Elite. 9612016[/snapback] skulls? (Bare kommer 30-40% av spillet) Endret 1. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå