AnDy_1990 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Heisann Sendte tilbake min 2 dager gammle pc i deler til netshop for en uke siden, siden hovedkortet luktet svidd og fikk ikke PC-en til å funke. Så sendte mail til de og at jeg skulle sende tilbake hovedkortet så skulle de feilsøke det, tenkte at jeg bare kunne sende tilbake alle delene så kunne de få montere det. Lurer på om noen har gjort dette før? og hva kostnadene kom på? Hilsen André Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du er 1 telefon i fra netshop å vite det. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Og prisen for beste kommentar går til Ravenlord! Som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Netshop tar vel 1200 kr. for å bygge PC-en for deg... Kontakt dem før du sender inn alle delene, og få en avtale med dem. Kan liksom ikke bare sende en pc med en lapp "Fiks og bygg denne". Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sendte tilbake min 2 dager gammle pc i deler til netshop for en uke siden, siden hovedkortet luktet svidd og fikk ikke PC-en til å funke. Så sendte mail til de og at jeg skulle sende tilbake hovedkortet så skulle de feilsøke det, tenkte at jeg bare kunne sende tilbake alle delene så kunne de få montere det. Har du bare sendt PC-en ned til Netshop uten å avklare med supportgutta først? Da tenker jeg spesielt på RA-nummer. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Sendte tilbake min 2 dager gammle pc i deler til netshop for en uke siden, siden hovedkortet luktet svidd og fikk ikke PC-en til å funke. Så sendte mail til de og at jeg skulle sende tilbake hovedkortet så skulle de feilsøke det, tenkte at jeg bare kunne sende tilbake alle delene så kunne de få montere det. Har du bare sendt PC-en ned til Netshop uten å avklare med supportgutta først? Da tenker jeg spesielt på RA-nummer. 9617476[/snapback] Har snakka med gutta der nede nå! og gir bare netshop 11/10 på service! De tok telefon med en gang, snakket med de og de skulle bare ha 370 kroner for å feilsjekke PC-en, montere og innstalere windows. De brukte bare 2 dager fra de fikk den til de sendte den igjen! (Ja jeg sendte inn alle komponentene til retur med RA nummer.) Netshop Hilsen André Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå