morva Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kul bil, überkult bilde! 135mm'eren gir drømmebokeh! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Tnx morva Mandagens bilde var en hurtigløsning da buen kom frem. 8.oktober Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Og her er dagens. Det var ikke allverdens farger på bilene før i tiden heller, så sort hvitt funka best - spør du meg. 9.oktober Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og her er dagens. Det var ikke allverdens farger på bilene før i tiden heller, så sort hvitt funka best - spør du meg. 9.oktober Sic transit gloria mundi? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Skjønte ikke helt de to siste ordene der, men antar at du så favorittbilen din i vrakhaugen der og at det var virkelig så deprimerende Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tnx morva Mandagens bilde var en hurtigløsning da buen kom frem. 8.oktober Fint bilde Ragamuffin. Mørke omgivelser fremhever regnbuen - på en måte. Regnbuen dukket fram dra vi kjørte fra Kv.dal til Sandnes på søndag, men jeg grep dessverre ikke øyeblikket - selv om kameraet lå i baksetet.. Ja, ja Lenke til kommentar
magneska Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Synes regnbuebildet var skikkelig fint Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da jeg så thumbnailen til regnbuebildet syns jeg det så blast og kjedelig ut, men det var veldig fint. Dessuten har det nye forumet blitt mye mer praktisk i forhold til å åpne bilder. Pluss for det Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skikkelig kult bilde med alle bilene. Kaotisk, men samtidig en viss orden. Flott svart hvitt konvertering! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sic transit gloria mundi? gloria got sick in the van and vomited (sånn circa) fra smith & jones Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hva er dette med Oktoberfest? Sitter å ser nedover her og alle er jo med! Hva er dette da gutter? Hva med en varsling på pm'a?! Endret 9. oktober 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva er dette med Oktoberfest? Sitter å ser nedover her og alle er jo med! Hva er dette da gutter? Hva med en varsling på pm'a?! Kort forklart; velg en brennvidde (fast objektiv) som du bruker i en måned, tar minst ett bilde hver dag - og laster opp ett av de i en slik tråd. Se forsiden av Akam. Du er nok litt seint ute nå, men se ikke bort i fra at det blir en ny fest ved en senere anledning. Litt stress er det, det skal sies, men til slutt er det jo bare en selv som sitter igjen med lassevis med nye bilder på disken, mer erfaring, forhåpentligvis gitt og fått litt tips - og som ikke det er nok har en kar fra Japan Photo lovet store forstørrelser til alle som har deltatt (3-5 stk per pers). Takk for nye kommetarer her fra olar, mangneska, autoaxave, jurgis og boblejet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeje, får bruke dagen på noe fornuftig jeg da... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Dagens er et lite stykke Vestlandsnatur. Siste rester av høst og et skue av et fossefall. 10.oktober Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Utrolig vakkert bilde! (det siste) Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dagens er et lite stykke Vestlandsnatur. Siste rester av høst og et skue av et fossefall. 10.oktober Rennende vann gir nesten alltid gode resultater. Ikke noe unntak her heller. "Sic transit gloria Mundi" er ikke oppramsing av bilmerker selv om det kanskje kan høres slik ut, (Fiat Sic, Fort Transit, Opel Gloria , Ford Mundi ) men rett og slett latin for "Slik forgår verdens herlighet" Passende kommentar når man ser en bilopphuggingsplass. Lenke til kommentar
einar007 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Veldig pent, fine farger og et spektakulært skue, tror kanskje jeg ville kuttet litt av toppen Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Mange takk for ytterligere kommentarer her folkens og for oppklaringen av vendingen Sojourner2 I oktober er kutting og cropping forbudt, einar007 Dog er jeg ikke uenig med deg. En liten cm i toppen kanskje - selv om det ville ødelagt litt av 1:1.5 formatet som jeg stort sett prøver å holde meg til (i bredden ville jeg ikke kuttet med andre ord) Lenke til kommentar
magneska Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er fossen sin det! Et veldig bra høstbilde spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå