ragamuffin Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Flotte farger, men litt "fremtungt" Slagskyggen fra et annet fjell? 9621424[/snapback] Kan det være at ragamuffin er en kvinne og at bildet er tatt liggende på ryggen? Da blir det kanskje mer interessant for noen? 9621912[/snapback] Hehe..Det skal jeg ikke si noe er om men la hver enkelt få fantasere fritt om Ellers litt kommentarer angående skyggen. Enig i at det er litt mye, men jeg tror nok ikke jeg ville tatt bildet om det hadde vært sol på hele åsen. Synest det var et greit brudd i bildet. Kontrastene er også økt noe i det området, samt en generell nedtoning for å fjerne litt detaljer. Dette er noe av 'aberet' med fastoptikk (og at jeg ikke får lov å croppe fila). Man må gjøre det beste ut av det fra det standpunket man har. Takk for tilbakemeldinger forresten Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ålreit så var det 3.oktober. En litt mer givende fotoseanse i dag enn i går, selv om den ikke var så lang. Kom over et fantastisk flott eksemplar av et vikingskip som var tatt på land for vinteren. Av de forskjellige motivene og utsnittene jeg tok er ett valgt ut. 135L på største blender, f2.0, for å gjøre bakgrunnen mest mulig ute av fokus. En liten tendens til vingnettering er lagt på i ettertid. 3.oktober Endret 3. oktober 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fine linjer og former! Fikk nesten lyst på en lik tattis... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ops Endret 3. oktober 2007 av magneska Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 En ikke alt for produktiv dag.. Denne inngangsdøra hadde hatt godt av en overhaling. 4.oktober Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Resultatet av dagens 3 minutters økt. Fortsatt strålende høstvær på Vestlandet og i dag ble det et minimalistisk bilde av dette løvet i rolig driv nedover elva. 5.oktober Endret 5. oktober 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pent og rolig. Veldig fint Er det skjermen min som ikke klarer å vise alle svartnyansene? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pent og rolig. Veldig fint Er det skjermen min som ikke klarer å vise alle svartnyansene? Niks, det var synlig selv på thumbnailen... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Veldig bra fanget opp, fin kontrast og flotte, rene farger. Fordypningene i vannet pga bladet burde kanskje ha kommet bedre frem. Skarpt. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nydelig komponert. Veldig fint, rett og slett! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Takker for kommentarer . Normalt ville jeg nok kuttet dette litt for å komme nærmere løvet, men i denne runden er det selvsagt forbode (hvertfall har jeg bestemmet meg for det). Da ville nok i såfall konturene i vannet vist bedre Autoaxave. Forøvrig et bilde hvor spotmålingen kom til nytte. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg synes det var fint ucroppet, selv om jeg ikke har sett en evt. croppet versjon... har selv bestemt meg på å ikke croppe, har klart det til nå, men jeg måtte rette på horisonten så vidt på midt første bilde. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Må slenge meg på de andre og berømme deg for et flott bilde av bladet på vannet! Ville ikke tenkt på å bruke spotmåling selv, men her gjorde det susen. Ser fram til de neste 25 bildene fra deg Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Resultatet av dagens 3 minutters økt. Fortsatt strålende høstvær på Vestlandet og i dag ble det et minimalistisk bilde av dette løvet i rolig driv nedover elva. 5.oktober 9644469[/snapback] Nydelig bilde. Misunne! ! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Mange takk for kommentarer Her er dagens bilde, også det et resultat av en 2 minutters økt jeg pressa inn i bilvasken. Gikk for en litt abstrakt løsning i dag. 6.oktober Lenke til kommentar
morva Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bildet for 5. okt var vldig bra! Godt jobbet!! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Takker for kommentaren, morva Da var første uke over. 7 av 7 er jeg fornøyd med, så får vi se om det holder hele veien ut. Dagens foto, et av podens kjøretøy. 7.oktober Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takker for kommentaren, morva Da var første uke over. 7 av 7 er jeg fornøyd med, så får vi se om det holder hele veien ut. Dagens foto, et av podens kjøretøy. 7.oktober 9659247[/snapback] Kul den! Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Yeah, right. Podens! Bra lyssetting! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Takker for kommentar Moxica. Når forumet (f.eks stabilitet og visning av veldlegg i andre browsere enn Explorer) blir ordnet opp i fortsetter tråden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå