Drittsekken Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er på jakt etter en gps til bil, men det må være tilkopling for ekstern antenne (har sånn varmereflekterende film på frontrute). Er fan av Garmin, men er åpen for andre merker. Noen som har forslag? Jeg har problemer med å finne specs på om de har antennetilkopling. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Magasinet Lyd & Bilde testet i juli utgaven 20 GPS mottakere for bil /tur. Der ble "Garmin Nüvi 660", "Tomtom ONE edition 2", og "MIO H610" "best i test". Garminen og Tomtomen har tilkopling for ekstern antenne. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ta en titt på TomTom GO720 Lenke til kommentar
nyland Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg er på jakt etter en gps til bil, men det må være tilkopling for ekstern antenne (har sånn varmereflekterende film på frontrute). Må ikke nødvendigvis ha ekstern antenne. Jeg har en Opel Zafira med varmereflekterende frontrute og har ingen problemer med å bruke min TomTom One New Ed uten ekstern antenne. Endret 4. oktober 2007 av nyland Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vel, har nå antenne fra før og kunne tenkt meg og bruke denne fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå