Orjanp Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=316 Er det noe som skulle tilsi at alle disse trådene får bryte retningslinjene med tanke på antall ord i emnefelt? Ørjan... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er bare 2 ord i? "-" er ikke ett ord i strengeste forstand Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja. Det er bare to ord, ikke tre slik retningslinjene krever. En annen ting er at disse trådene ødelegger det aktuelle forumet for de som ikke er interessert i de trådene. Årsaken er at det er så mange like tråder som oppdateres hver dag, slik at andre tråder vil forsvinne. Ørjan... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei, Ørjan Hvordan skal dette best løses, synes du? Skal vi forby slike kreative prosjekter? Og når det står "oktoberprosjekt" foran alle trådnavnene, så er det tross alt veldig enkelt å holde oversikt over hva som er med i dette prosjektet og hva som ikke er med i prosjektet. Jeg tror du ville ha blitt mye mere irritert om det stod noe obskurt slik at du ble lurt til å trykke på trådene i vanvare. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva med å opprette en blogg, og ha en tråd med link til alle bloggene som er med i prosjektet? Men når jeg ser etter, så har det ikke vært så mye aktivitet i det forumet, så kanskje det er like greit at det benyttes til noe. Men emnefeltet er likevel brudd på retningslinjene, men det er jo lett å gjøre noe med. Ørjan... Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Forumet er jo for fotoevents, og dette er en fotoevent Jeg synes vi skal omfavne litt community-følelse Bladde bare fort gjennom, men kan ikke se at jeg så noen emnetitler som brøt med retningslinjene. Blar du fram linker til meg så skal jeg alltids se hva jeg kan gjøre med det. Endret 2. oktober 2007 av enden Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har gått gjennom emnetitlene og moderert der det skulle modereres, samt oppfordret folk (i infotråden om prosjektet) til å følge retningslinjene. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Forumet er jo for fotoevents, og dette er en fotoevent Jeg synes vi skal omfavne litt community-følelse Ja, jeg er enig, etter å ha sett at det aktuelle forumet omtrent var dødt i forkant. Bladde bare fort gjennom, men kan ikke se at jeg så noen emnetitler som brøt med retningslinjene. Blar du fram linker til meg så skal jeg alltids se hva jeg kan gjøre med det. 9622388[/snapback] Ja, Aetius har ryddet opp. De aller fleste trådene var tidligere av typen 'Oktoberfest - <brukernavn>' Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg