TST Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Funcom skal presentere Age of Conan på The eXperience denne uken, og er åpne for spørsmål fra leserne. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Synes det er rart at FunCom har enda ikke vist frem noe om Crafting. Det er bare et lite avsnitt om det på websiden. Ingenting om selve prosessen. Håper de komme med det snart. Personlig synes jeg det er ikke lovende når alt henger opp i kamp hele tiden, ikke bra for spillet i min meining. Det blir fort ensidig. Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 De som skal å se på presentasjonen må ikke forvente seg så mye. Jeg var på presentasjonen i Trondheim, og vi fikk ikke se noe særlig mer enn det man får se på div videoer som sirkulerer på nettet. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) fææææn. skal ikke på The eXperience :\ surt. men skulle likt og finne ut om dem har en dato på dem som vant Beta her på Gamer.no er også Crysis presentasjon der også går glipp av en smule kule ting der :\ Endret 1. oktober 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Seansen vil etter all sannsynlighet bli filmet, og vist på Gamer.no i ettertid for de som ikke var tilstede. Please film det Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Synes det er rart at FunCom har enda ikke vist frem noe om Crafting. Det er bare et lite avsnitt om det på websiden. Ingenting om selve prosessen. Håper de komme med det snart. Personlig synes jeg det er ikke lovende når alt henger opp i kamp hele tiden, ikke bra for spillet i min meining. Det blir fort ensidig. 9611933[/snapback] Du er ikke alene Har fulgt med spillet siden 2005 og har ingen anelse hvordan dette blir enda. Eneste grunnen jeg kan komme på er at de virkelig er LANGT unna ett ferdig produkt enda. Vi vet så si ingenting om hvordan crafting blir i realiteten, PvP systemet vet vi sånn ca hvordan det blir, slåssingen aner vi ikke, det blir jo redesigna. Age of Conan skal jo bli like komplex som star wars galaxies, da er det rart at vi vet så lite enda. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 For de som bor i Oslo området, så vises det en video av spillet på storskjem utenfor Oslo city, inngame klipp. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Får man prøve å spille selv bort på messa? Må bare dra dit uansett hva de skal vise fram. Og verdens sterkeste mann og AoC på samme dag kan ikke gå feil Koster det 540kr hvis man bare skal være der en dag? Endret 1. oktober 2007 av DNA Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Får man prøve å spille selv bort på messa? Nei, det får man ikke :-) Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Funcom må heller sette seg ned å jobbe med spillet, istede for å bruke tid og penger på reise rundt å vise frem hypen. Vi vil ha BETA! Vi vil ha spill! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 PoWerFeeD. de lager større hype=flere som kjøper Onkelen til kammeraten min jobber på spillet , han tegner karaterene osv :] Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er klar over de er ute å lage hype. Men har sett aksjene ennå ligger nede etter utsettelsen. Så de har en LANG vei igjen. Men den dagen jeg kjøper AoC skal jeg også kjøpe en fallskjem. For med ett så hypet spill som dette så kan realitetens landing bli hard å takle. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvis JEG synes spillet er veldig bra så kommer jeg mest sansynlig til å kjøpe ganske mange aksjer i håp om at andre synes det samme. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 det kreves ikke så mye krefter fra funcom sin side å sende en fyr til the experience da. tross alt ikke særlig lang vei. Lenke til kommentar
Per_Kristiansen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Funcom må heller sette seg ned å jobbe med spillet, istede for å bruke tid og penger på reise rundt å vise frem hypen. Vi vil ha BETA! Vi vil ha spill! 9617145[/snapback] Oooog du trur seff at det er lead coder el.l som kommer å presentere! ?: ).. Nek! Dette er Marketing..ergo..de gjør jobben sin Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Har lagt ut en review av inntrykk fra AoC presentasjonen og Q&A her: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=40949 Det var muligens en drøss med svar på spørsmål jeg ikke fikk med meg (det var relativt høyt støynivå og vanskelig å høre hva folk sa), håper reporterne fra gamer.no kan fylle ut med det i så fall Lord Orion var foresten ikke der så fryktelig lenge, og han er Product Manager, og ikke designer / koder. Tviler FC tapte noe utviklingstid på det. Endret 6. oktober 2007 av Valandil Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Er klar over de er ute å lage hype. Men har sett aksjene ennå ligger nede etter utsettelsen. Så de har en LANG vei igjen. Men den dagen jeg kjøper AoC skal jeg også kjøpe en fallskjem. For med ett så hypet spill som dette så kan realitetens landing bli hard å takle. 9622079[/snapback] Hva aksjen ligger på har ikke en dritt å gjøre med hvor mye hype det er blant gamere og pressen, og når det gjelder hype har AoC ligget godt ann lenge. "Most anticipated" MMORPG nå for tiden er Warhammer og AoC. Endret 6. oktober 2007 av BTK Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvor stort tror dere Age of conan blir egentlig? vi har jo ikke sett så mye gameplay, men grafikken er jo kjempebra! Blir spennende til neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg