Soulwax Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Måtte bare være med på dette jeg også. Høres utrolig spennedes ut, og gleder meg til å se andre sine bilder. Canons EOS 400D m/kitobjektiv. Brennvidde: 18mm. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
MatsEikemo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Canons EOS 400D m/kitobjektiv. Brennvidde: 18mm. 9611808[/snapback] Trådstarter i påmeldingstråden for oktoberfesten, kimare, skrev at det dessverre ikke var lov med zoom innstilit på én brennvidde, man må bruke fastoptikk: Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Men siden jeg skal administrere denne tråden, og det vil medføre noe arbeid setter jeg en grense ved fastoptikk. Dersom noen ønsker å administrere en lignende tråd for andre som ønsker å delta (hvor man tillater bruk av zoom, kompaktkamera etc), så er det bare til å ta initiativ. Mitt siste ord sagt om den saken. 9608881[/snapback] Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er nok dessverre slik at har man ikke utstyret, så kan man ikke delta. Det koster deg altså omtrent 1000 kr å delta, med billigste alternativ. Slik er det bare, og slik bør det være. Selv har jeg ikke makro, og da kan jo ikke jeg delta i slike konkurranser. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Oisann, fikk dessverre ikke med meg dette. Er vel bare til å stenge/slette denne da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Da stenges denne ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg