TheScorp Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Jeg er en komplett dust når det kommer til høytalere og lyd, og hva som trengs og slik, og lurte på om noen kunne være behjelpelige med å finne noen billige, og greie alternativer til ett surroundanlegg. Gjerne ett som ikke innebærer alt for mye arbeid å få på plass, men som leverer bra lyd både for musikkavspilling og filmtitting. Prisen bør vel ligge på mellom 3-8000 kroner, alt inkludert. Jeg antar at stuen min er på noe slikt som 23 kvm, uten at jeg er helt sikker. Har det rimelig høyt under taket (3.20). Noen tips? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan sterte med å komme med noen forslag, så får vi se hva du vil gå for etter hvert. Ramser bare opp et par ting, noen av forslagene havner på over 8000, men blir det for dyrt så glemmer du bare de. Pakkeløsning fra surround.no Argon Senior 5.1+Denon AVR-1907 Pakkeløsning 1 fra Hi-Fi Center Pakkeløsning 2 fra Hi-Fi Center Hjemmekinopakke fra DynaBel Pakkeløsning fra AV Hifi Pioneer RCS-606 Det var i alle fall en start, så får du se hva du liker, og om du kommer på et åpar ting du vil legge vekt på. La ikke liker til veldig billige sett, fordi jeg mener de ikke er gode nok. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan sterte med å komme med noen forslag, så får vi se hva du vil gå for etter hvert. Ramser bare opp et par ting, noen av forslagene havner på over 8000, men blir det for dyrt så glemmer du bare de. Pakkeløsning fra surround.no Argon Senior 5.1+Denon AVR-1907 Pakkeløsning 1 fra Hi-Fi Center Pakkeløsning 2 fra Hi-Fi Center Hjemmekinopakke fra DynaBel Pakkeløsning fra AV Hifi Pioneer RCS-606 Det var i alle fall en start, så får du se hva du liker, og om du kommer på et åpar ting du vil legge vekt på. La ikke liker til veldig billige sett, fordi jeg mener de ikke er gode nok. 9612277[/snapback] Takk skal du ha, skal titte igjennom dem og se om det er noe som kanskje også passer inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå