marekz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Liker bildene fra 25., 26. og 27. oktober. 25. spesielt gjorde seg veldig bra i svart/hvitt... Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bilde fra 29 oktober Uten tittel. Takk og lov at oktober snart er over. Det begynner å bli veldig vanskelig å motivere seg til å finne motiver, men jeg holder ut selv når nivået er så lavt som i dag Liker bildene fra 25., 26. og 27. oktober. 25. spesielt gjorde seg veldig bra i svart/hvitt... Takk for kommentar. Jeg var veldig fornøyd med å få til bildet fra 25. som jeg så det for meg når jeg planla det Endret 29. oktober 2007 av Helolle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk og lov at oktober snart er over. Det begynner å bli veldig vanskelig å motivere seg til å finne motiver, men jeg holder ut selv når nivået er så lavt som i dag Begynner å gå tom for ideer jeg også. Heldigvis så kommer du med noen innspill som gir meg mer inspirasjon; noen ganger indirekte. Likte gitaristen den 27. Oktober veldig godt. Tom Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Bilde fra 30 oktober Under isen. Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Begynner å gå tom for ideer jeg også. Heldigvis så kommer du med noen innspill som gir meg mer inspirasjon; noen ganger indirekte. Likte gitaristen den 27. Oktober veldig godt. Tom Takk for hyggelig kommentar Ja, det er "mange" som kommenterer bildet fra 27 oktober. Jeg er nøgd selv tatt i betraktning at jeg hadde drukket 5-6 styrepils når jeg tok det Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Bilde fra 31 oktober Hærverk. ENDELIG er det over. I morgen bytter jeg objektiv for første gang på godt over en måned. AHH! FRIHET! Jeg vurderte å fortsette med et tilsvarende prosjekt, men 20mm:en er (heldigvis?) utlånt Beklager bruk av CAPS men det er så DEILIG å ha klart å gjennomføre det her. Takk til kimare for initiativ. Over og ut! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med vel gjennomført Oktoberfest. Husk å legge dine 3 beste i Galleriet. Se mer her. Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) edit: slettet Endret 1. november 2007 av Helolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå