Helolle Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Bilde fra 11 oktober Gritty neighbourhood. Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Bilde fra 12 oktober Sjøl. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Likte 7. og 8. Oktober godt. 7. for farger og dybde i bildet. 8. for god blikkontakt med fotograf, og jeg aner et lite skjult smil :)hos modellen Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Likte 7. og 8. Oktober godt.7. for farger og dybde i bildet. 8. for god blikkontakt med fotograf, og jeg aner et lite skjult smil :)hos modellen Takker for det. Så langt er jeg mest nøgd med 6 og 9 selv. 11 er den som er nærmest det jeg etterstrevet ("Holga med høy asa svarthvit film"-look). Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Synes nr.11 ligner mest på (holga)film,med lysavfall/vignettering +grain/støy. synd med de vertikale stripene, noe man ikke får på film. Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Synes nr.11 ligner mest på (holga)film,med lysavfall/vignettering +grain/støy. synd med de vertikale stripene, noe man ikke får på film. Hehe, nei man får ikke de stripene ved opptak på film, men man kan få dem på negativene hvis man er uforsiktig ved håndtering (re noen av mine foreldres negativ fra 60- og 70tallet). Man kan også få dem ved scanning. Jeg ble egentlig litt glad når jeg så dem jeg Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Bilde fra 13 oktober Skål. Sliten og trøtt i dag. Et par pils satt akkurat der de skulle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bilde fra 13 oktober Skål. Sliten og trøtt i dag. Et par pils satt akkurat der de skulle Skål tilbake! Fortjener en pils nå etter 13 dager med foto-fest :!: Tom Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bilde fra 13 oktober Skål. Sliten og trøtt i dag. Et par pils satt akkurat der de skulle Snart halvveis i "festen". Spørsmål om stayerevnen er tilstede hos alle. Men en pils øker motivasjonen. Tror Pentax har et objektiv som populært kalles "THE BEERCAN" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Snart halvveis i "festen". Spørsmål om stayerevnen er tilstede hos alle. Men en pils øker motivasjonen.Tror Pentax har et objektiv som populært kalles "THE BEERCAN" Du har rett i at det er et kult-objektiv som kalles for The Beercan. Men det er visstnok en Minolta 70-210mm f/4. Tom Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Bilde fra 14 oktober Nummer 1. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nummer 1. Knalle farger, antatt bevisst bevegelsesuskarphet. Hvordan gikk det med objektivet? Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nummer 1.Knalle farger, antatt bevisst bevegelsesuskarphet. Hvordan gikk det med objektivet? Joda, det er like helt. Kula ligger stille mens jeg bare skjelver litt med kamera. Det var utilsiktet men resultatet ble likevel ok Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Bilde fra 15 oktober Sagene kirke. Edit: Lagt ut versjon med siste kurvejustering på plass. I blant er man litt for kjapp på avtrekkern Endret 15. oktober 2007 av Helolle Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flott bilde av kirka! Fine farger og lys, likte særlig godt himmelen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jøss - HDR, eller bare heldig med lyset? Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jøss - HDR, eller bare heldig med lyset? Ikke HDR. Bare optimalt lys og kurver i lightroom. Jeg var forbløffet selv når jeg så på rawfila Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Bilde fra 16 oktober Plastic wedding. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nok et morsomt bilde. Ser at du har en Sigma 28mm f/1.8. Er du formøyd med objektivet? Jeg synes du har tatt mange bra bilder ihvertfall. Tom Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nok et morsomt bilde. Ser at du har en Sigma 28mm f/1.8. Er du formøyd med objektivet? Jeg synes du har tatt mange bra bilder ihvertfall. Tom Jeg er veldig fornøyd med objektivet. Det er lyssterkt, rimelig skarpt og deilig tungt. Det er litt "sigma yellow"-tendenser men jeg er raw-mann og fikser det noenlunde i post. Hyggelig at du liker bildene For øvrig er jeg nøgd med å ha klart 1 bilde om dagen i halve perioden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå