abene Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Adobe har lansert en prøveversjon av multimediaspilleren Adobe Media Player. Les mer Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det bare jeg som ser dobbelt, eller er denne artikkelen publisert to ganger? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan ikke si jeg finner noe som overbeviser meg til å gå bort fra Media Player Classic. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ehh hurra De av dere som driver med applikasjonspakking vet at da blir vi ikke arbeidsledig med det første....blir uanset ikke det når det gjelder adobe`s produkter. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vil denne erstatte quicktime player? Blir den gratis eller må man betale for å få fullversjonen? Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det noen som har testet den ennå? Feedback? (får ikke testet den da jeg ikke er hjemme på et par dager) Lenke til kommentar
handbook Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan ikke forstå at det er noe marked for dette. Ærlig talt, hva synest dere gutta? VLC er både brukervennlig og leser alt. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) VLC leser det meste, men ikke alt. Jeg syns ikke den er brukervennlig, og ser ikke spesielt fin ut. Den er heller ikke noe serlig til å spille av HD-filmer. Er en ting som jeg savner på dagens avspillere, med unntak av Powerdvd og det er støtte for PureVideo HD. Har Adobe avspiller støtte for dette så kan det bli interesant, har den ikke det, så har jeg problemer med å se hva nytt den skal tilføre. Endret 1. oktober 2007 av Lucifer24 Lenke til kommentar
Ash Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan ikke forstå at det er noe marked for dette. Ærlig talt, hva synest dere gutta? VLC er både brukervennlig og leser alt. 9614018[/snapback] VLC brukervennlig? Umm du bør slutte med de rosa pillene snarest! Jeg er enig i at VLC er bra og spiller de fleste formater. Men brukervennligheten er heller laber imho. Skrekkelig lett å rote seg bort i avanserte menyer med kryptiske valg hehe. Til og med "open file" vinduet er overfylt med unødvendige valg. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jepp, VLC er lite brukervennlig, rotete og stygg - men kompatibiliteten gjør at jeg stadig vekk bruker programmet, om og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå