Dkdaffy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Som emne sier, så driver PC-en å lagger som en gris når jeg putter en cd i DVD brenneren, brenneren er av typen NEC AD-7173 IDE Black som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Når jeg sier lagg mener jeg virkelig lagg, det er snakk om stopp på 3~5 minutter mellom hver gang det skjer noe, og når det først skjer noe er det bare i ett sekund eller fem hvis jeg er heldig :S noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ville sjekket om det var noe autorun på cden du setter i. sjekket maskinen for virus. og bytte stasjonsnavn på cdrommen, slik at eventuelle programmer som automatisk kjører noe mot cd-rom ikke lenger fungerer. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) har ikke noe virus, CD-en er tom, tenkte jeg skulle brenne no på den Kan det være nero som fucker? problemet er at om jeg har en CD i PC-en når jeg starter den opp henger den seg med mindre jeg tar ut CD-en før den sjekker CD rommen, dvs den henger seg lenge før den i det hele tatt laster windows :S . Den har forøvrig funka helt greit når jeg innstallerte XP for en stund siden og brukte CD-en til det Endret 1. oktober 2007 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå