Kjeksmestern Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Trafikkskole ja, ville sagt Forza 2 om det er kjøreegenskapene du er ute etter, og Test Drive Unlimited hvis du er ute etter kjøring i store landskaper blandt andre billister (de kan IKKE trafikkreglene! ) Kommer an på hva du foretrekker, men ikke glem ratt da, MS sitt eget ratt er det beste. Det har "F1-giring," men ikke clutch (ingen 360-spill støtter vel clutch tror jeg). Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ja det er bra spill men det er ikke sikker det blir mest realistisk nå som dette spille skal være på en traffik skole men skal vurdere det 9612342[/snapback] Greit om folk leser hva han skriver da, jeg leser det i allefall som at han er ute etter realistiske spill, og forza2 er allerede nevnt, ser ikke helt poenget med at alle svarer opp igjen hva som alt er sagt. 9612566[/snapback] Oj, trodde det var humor jeg Lenke til kommentar
freke Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis man skal "lære" å kjøre, så ville jeg tro det var mer matnyttig å sette opp en pc eller fler med GT Legends spillet, kjøpe inn G25 og kjøre det med H-gir og clutch. Eller Richard Burns Rally. På pc kan man spille det med H-gir og clutch også. Hvis ikke poenget er å ha noe å gjøre i kaffepausene da. I så fall er konsoll racere kanskje mer aktuellt. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) det som er er at det kommer til å være en ekte bil simulator der og en motorsykkel simulator. så dette er kun for at de skal kunne kjøre mot hverandre og ha det morro men samtidig litt realistisk men som sagt det er mulig at man kan ha flere spill der. edit: er det noe som vet om det er 900 grader sving på ms sitt ratt Endret 1. oktober 2007 av thunstop Lenke til kommentar
freke Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 er det noe som vet om det er 900 grader sving på ms sitt ratt 9613968[/snapback] Det er det ikke. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 ok burde vært det Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Endret 2. oktober 2007 av thunstop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå