Gå til innhold

beste bil spill til xbox 360

thunstop

Anbefalte innlegg

Trafikkskole ja, ville sagt Forza 2 om det er kjøreegenskapene du er ute etter, og Test Drive Unlimited hvis du er ute etter kjøring i store landskaper blandt andre billister (de kan IKKE trafikkreglene! :p )

Kommer an på hva du foretrekker, men ikke glem ratt da, MS sitt eget ratt er det beste. Det har "F1-giring," men ikke clutch (ingen 360-spill støtter vel clutch tror jeg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja det er bra spill men det er ikke sikker det blir mest realistisk nå som dette spille skal være på en traffik skole men skal vurdere det  :thumbup:

9612342[/snapback]

Greit om folk leser hva han skriver da, jeg leser det i allefall som at han er ute etter realistiske spill, og forza2 er allerede nevnt, ser ikke helt poenget med at alle svarer opp igjen hva som alt er sagt.

9612566[/snapback]

Oj, trodde det var humor jeg :roll:

Lenke til kommentar

Hvis man skal "lære" å kjøre, så ville jeg tro det var mer matnyttig å sette opp en pc eller fler med GT Legends spillet, kjøpe inn G25 og kjøre det med H-gir og clutch. Eller Richard Burns Rally. På pc kan man spille det med H-gir og clutch også. Hvis ikke poenget er å ha noe å gjøre i kaffepausene da. I så fall er konsoll racere kanskje mer aktuellt.

Lenke til kommentar

det som er er at det kommer til å være en ekte bil simulator der og en motorsykkel simulator. så dette er kun for at de skal kunne kjøre mot hverandre og ha det morro men samtidig litt realistisk men som sagt det er mulig at man kan ha flere spill der.

edit:

er det noe som vet om det er 900 grader sving på ms sitt ratt

Endret av thunstop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...