Gå til innhold

beste bil spill til xbox 360

thunstop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Colin McRae, Project Gotham Racing, Forza2.

Der har du vel mine 3 favoritter, de 2 første har flere spill i serien, jeg likte f.eks forige mcrae spillet bedre enn dirt, men anbefaler gjerne gotham racing om du vil ha litt arcade kjøring og forza2 om du vil ha realisme.

Lenke til kommentar
ja det er bra spill men det er ikke sikker det blir mest realistisk nå som dette spille skal være på en traffik skole men skal vurdere det  :thumbup:

9612342[/snapback]

Men du blir en jævel på drift :p

EDIT: prøv demoen på marketplace, og det er jævlig bra grafikk!

Endret av Steelz
Lenke til kommentar

I tillegg til Forza og Dirt, vil jeg anbefale Flatout: Ultimate Carnage. Fantastisk underholdende spill som driter en lang vei i realisme, og som KUN er ment for å underholde. Er også noen kjempe kule mini games, der man skal få sjåføren til å utføre noen halsbrekkende og dødelige stunts :!: Sjekk her:

Lenke til kommentar
ja det er bra spill men det er ikke sikker det blir mest realistisk nå som dette spille skal være på en traffik skole men skal vurdere det  :thumbup:

9612342[/snapback]

Greit om folk leser hva han skriver da, jeg leser det i allefall som at han er ute etter realistiske spill, og forza2 er allerede nevnt, ser ikke helt poenget med at alle svarer opp igjen hva som alt er sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Forza Motorsport 2. Og Test Drive Unlimited. Har begge spilla, og de er så pass reale og ekte. I Forza motorsport 2 kan du ikke se inni bilen, hvor sjåføren sitter Men utenom det, så er det veldig realistisk. Visst budsjettet ikke er et problem for denne trafikkskolen, så anbefaler jeg og kjøpe inn begge spilla :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...