Flin Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei, jeg skal hjelpe en jeg kjenner med å lage en webside for en liten bedrift, den skal ikke være så fancy eller omfattende at det gjør noe. Det jeg trenger hjelp til er å finne en webserver som passer til mitt formål, jeg har liten erfaring inne akkurat dette området så jeg lurer på om noen kan dele sine erfaringer og anbefalinger med meg. Gjør ingen ting om man må betale. PS: er domenshop.no det beste stede for å handle domener? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 one.com er flinke. Litt begrenset, men som oftest nok i massevis for små bedrifter. domeneshop.no er gode, til og med flinke på webhotell, men noe dyrere og mindre brukervennlig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 http://godaddy.com er gode og billige pa domener Ville ihvertfall skaffet hosting til slutt, sa ser du hva du trenger. forovrig burde kanskje denne traden ligge i Nett-tjenester kategorien *rapportert* Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har selv god erfaring med domenshop.no både på webhotell og kjøp av domene, hvordan prisene ligger i forhold til andre har jeg ikke studert serlig. Men prisene deres er uansett ikke urimelige i mine øyne. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har siden til firmaet mitt, Naturia, hos Subsys, og er strålende fornøyd. De svarer raskt på spørsmål, selv på de underligste tider, og er greie på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå