Morfiril Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kjøpte min 4GB på sony center i bergen i dag til 1095kr, angrer litt på at eg ikke bestillte en 8GB fra nettet nå. Sliter også litt med å legge inn data. Jeg får den ikke inn på "Min Datamaskin" og kan bare overføre sanger via WinAmp (klarer ikke å legge inn bilder/video), jeg har bare Windows Mediaplayer 9, pga ikke helt så lovlig windows. Noen som vet hvordan jeg kan få den opp i "min datamaskin"? Endret 10. oktober 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
eikum Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjøpte min 4GB på sony center i bergen i dag til 1095kr, angrer litt på at eg ikke bestillte en 8GB fra nettet nå. Sliter også litt med å legge inn data. Jeg får den ikke inn på "Min Datamaskin" og kan bare overføre sanger via WinAmp (klarer ikke å legge inn bilder/video), jeg har bare Windows Mediaplayer 9, pga ikke helt så lovlig windows. Noen som vet hvordan jeg kan få den opp i "min datamaskin"? Hei.. Hadde dem 8gb der også eller? Skal ha tak i en fort ;D Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nopes, derfor endte eg opp med en 4gb Lenke til kommentar
eikum Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Okey, det var kanskje den modellen som ikke spiller filmer det? Eller... sikkert bare jeg som har lest feil.. Men nå vet jeg ikke helt om jeg skal velge rød eller sort ;p Lenke til kommentar
Deem Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det står på testen til dinside.no at den spiller video, men å spille video er vel stort sett uaktuelt på en så liten skjerm, kanskje musikkvideoer eller korte snutter går... Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Alle 3 størrelser skal spille film. Eg har sølv, men ville helst ha svart. Den hadde de ikke der og da, så da måtte eg nøye meg med sølv. Har ikke så mye å si uansett. eg kjøpte den bare for bruke den på fjellet når snowboard sessongen trår i gang. Endret 10. oktober 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
petronella1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kan noen finne ut den eksakte prisen for denne spilleren om jeg kjøper den fra Sony sine nettsider? Den eksakte prisen er i 1295 dersom du velger den dyreste frakten... Ingen tollavgifter. Det er bare prisen for spilleren som du ser på sidene + frakten. Den dyreste var på rundt 160kr, og da kom den på under 1 dag... Lenke til kommentar
petronella1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjøpte min 4GB på sony center i bergen i dag til 1095kr, angrer litt på at eg ikke bestillte en 8GB fra nettet nå. Sliter også litt med å legge inn data. Jeg får den ikke inn på "Min Datamaskin" og kan bare overføre sanger via WinAmp (klarer ikke å legge inn bilder/video), jeg har bare Windows Mediaplayer 9, pga ikke helt så lovlig windows. Noen som vet hvordan jeg kan få den opp i "min datamaskin"? Det står jo i bruksanvisningen til spilleren at du må innstallere mediaplayer 11... Den fungerer ikke uten det. Da først får du den opp som en ekstern lagringsenhet i "min datamaskin" Hvis du gjør det på den måten får du med en gang til "Drag & drop" funksjonen:D Håper du får det til! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Vurderer denne sterkt nå, er dere fornøyd dere som har kjøpt den? Edit: hvordan er de medfølgende proppene? Endret 18. oktober 2007 av zonko Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Landet på en NWZ-S616F 4 Gb spiller her i gården. Lurer på om noen vet om det er kommet firmware oppdateringer enda? Eventuelt er det mulig å få språk over på norsk? Ellers synd det ikke går ann å benytte WMV video format. Noen som har en enkel måte å konvertere slike videofiler på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå