Deem Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Omvendt, men den er litt tynnere (1,9mm). Endret 4. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Må si jeg vurderer 8gb versjonen veldig stertk, i forhold til å reparere min gamle nano for 500,- (1. gen nano, 4gb med knust skjerm). Får bare se hva månedens lønning kommer på ^^ Eventuelt vente til bursdag. Skulle likt å høre litt mer hva folk syns om denne spilleren, etterhvert som folk får den hjem til seg altså Lenke til kommentar
eikum Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hadde ikke mye å klage på da; (testen til forbruker.no) Ikke mye lagringsplass. (Nei, sier du det.. Er en Flash disk, iPod Nano har like mye) Liten skjerm. (Ja, gjør det noe da.. de fleste bruker den jo til musikk da, kanskje video en eller to ganger for å teste) Svært mange menyer til tider. (Desto flere muligheter du har, desto bedre kan du sette den til din personlige spiller) Dominerende diskant i lydbildet. (aner ikke?) Vurderte lenge en Ipod Nano (den nye) Men holder meg til Sony, var utrolig fornøyd med min NW-HD5 Endret 4. oktober 2007 av eikum Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 De testet 2GB modellen og trodde sikkert at det var den eneste modellen >_<... Bare sånn btw, om noen ikke liker NWZ-610 serien så fikk NWZ-810 serien 8 av 10 hos cnet.com... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor får man kjøpt den da? Noen som vet når den er i butikkene? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor får man kjøpt den da? Noen som vet når den er i butikkene? 9641595[/snapback] Sony.no .. Nei, det vet vi ikke.. om du kanskje hadde lest tidligere poster, hadde du funnet dette fort ut.. De kommer nok iløpet av denne mnd. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Den er i butikkene nå, se på prisguiden.no, der er det oppført noen butikker som har de:)... Her er sony spillerene i prisguiden, du finner NWZ-618 der også: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...25&submit=S%F8k Endret 6. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Lurer på om Expert eller Elkjøp eller Lefdal har fått den inn enda. Da må jeg en snartur innom å kjøpe den :-) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lurer på om Expert eller Elkjøp eller Lefdal har fått den inn enda. Da må jeg en snartur innom å kjøpe den :-) 9649315[/snapback] Er det noen som vet noe mer ? Er meeeget interessert i denne Er det en ting sony kan så er det batteri og lyd !. Tar å ringer på mandag til elkjøp å hører og kommer med en oppdatering. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Flotte greier, Torrevieja! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Elkjøp har den ikke i systemet engang. Ikke på bestilling nada. Så det kan ta lang tid før de får den inn. Tror jeg bestiller fra Stretto jeg. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Elkjøp har den ikke i systemet engang. Ikke på bestilling nada. Så det kan ta lang tid før de får den inn. Tror jeg bestiller fra Stretto jeg. 9663503[/snapback] fant den ikke hos stretto jeg =/ Rart at ingen har en dato på denne, vurderer heller å gå for en Creative Zen. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 fant den ikke hos stretto jeg =/ Rart at ingen har en dato på denne, vurderer heller å gå for en Creative Zen. hmmm, samma her. De får den inn hos stretto i slutten av oktober blah ! Sjekka ut Creative Zen'en på cnet.com der fikk den overraskende 8.3 exellent ! Jeg hadde Creative Vision M 30gb før og den var nice den, men ikke like bra på lyd som sony. Har alltid likt sony best fra discman/minidisc til mp3. komplett.no har 8gb billigst, men er det sånn at elkjøp matcher komplett.no osv på pris ? Hvis man printer ut siden. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er overrasket over hvor billig denne spilleren ble. https://prisguiden.no/product.php?productId=79795 1100 for en 8gb flash spiller er i seg selv billig, og jeg syns denne ser bedre ut enn generelle billige flash spillere.yaha.no har status som "bestillingsvare 3-7 dager". Kunne jo være aktuelt å ta en titt på for dere som er stressa? ^^ Lenke til kommentar
petronella1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg bestilte min Sony NW-S618 mandag 8. oktober fra sonys sider. Allerede i går formiddag var den kommet frem. Spilleren er helt knall! Anbefaler den på det beste. Jeg gadd ikke vente på at den skulle komme ut på markedet i norge. Totalt med frakt betalte jeg i underkant av 1300kr, noe jeg absolutt mener er verdt denne spilleren Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal vente litt med å bestille den. Så leveringsdato var rundt slutten av oktober hos enkelte webshopper. Alibiet blir "bursdag" :-) Lenke til kommentar
eikum Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm.... Om jeg vil ha spilleren nå, må jeg bestille den fra Sony? Men de sender den vell fra utlandet, og da blir vell frakten og toll/momsen helt syk eller? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Neida, frakten deres er den samme som i flere web-shops i norge... 125 kr... Så du betaler for produktet pluss frakt, ljeg tror at prisen som står i store bokstaver på webshopen deres er uten moms da, moms står i mindre skrift under tror jeg... Lenke til kommentar
eikum Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan noen finne ut den eksakte prisen for denne spilleren om jeg kjøper den fra Sony sine nettsider? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Synes den er veldig billig nå jeg, er det en fare for at de tar feil pris nå så tidlig, og at den kan sprette opp igjen etter at det er solgt en del? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå