Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hei! Idag bestilte jeg meg en Creative Zen V Plus 8gb :!: Gledere meg fælt til å få den! Men jeg ahr alltid vert lit av en "customizer" når det kommer til slike ting. Har noen noen peiling på om det finnes noen sider/software som kan gi meg en slakt hack/mode evne? Takker så meget folkens! (Btw: noen som vet hvilket software som kommer med spilleren?) Endret 1. oktober 2007 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er mulig du kan installere amerikansk firmware på den for å få den til å spille høyere, ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er mulig du kan installere amerikansk firmware på den for å få den til å spille høyere, ellers vet jeg ikke. 9611516[/snapback] Yey raskt svar! Skal Google det nå. Du har ikke noe peiling på hvor jeg bør lete? Er ingen idiot med Google så jeg finner det nok. Men en ledetrå skader ingen Takk Isbil Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Du trenger bare å gå på Creatives hjemmesider og oppgi nasjonalitet til statene når du skal laste ned oppdateringen. Jeg kan ikke garantere at det vil funke, men det er sånn på Vision:M, og siden det er samme type produkt underlagt det samme restriktive EU-reglementet tipper jeg "vår" firmware ikke tillater å guffe opp volumet. EDIT: Siden dette er basert på gjetning fra min side bør du definitivt gå det nærmere etter i sømmene før du risikerer å bricke spilleren din. Jeg tar null og niks ansvar. Endret 1. oktober 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg tar null og niks ansvar. 9611552[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv! Men du vett vel ikke tilfeldigvis hva software som kommer med? Endret 1. oktober 2007 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå