:Francis: Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå er det lenge siden jeg har postet bilder til kritikk, så jeg tenkte jeg kunne legge ut et bilde jeg tok under en liten tur på Knutefjell igår. Hva synes dere om bildet? Hva kunne vært gjort bedre? Det jeg har å utsette på selv, er den høye ISO verdien, men det er det ikke noe jeg kan gjøre med før jeg får meg et stativ. Kamera: Nikon D80 Objektiv: Nikkor 50m f1.8 Blender: f5.6 Lukkerhastighet: 1/30s ISO: 400 Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tror du skulle hatt en høyere blender her, ble litt mye ute av fokus for min smak. Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Tror du skulle hatt en høyere blender her, ble litt mye ute av fokus for min smak. 9611494[/snapback] hæ? Eneste grunnen til å ha høyere blender her synes jeg å så fall ville være for å få lengre lukkertid for å tone ned intrykket av vannstrømmen noe. Endret 1. oktober 2007 av Svein Gunnar Kjøde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg synes dette bildet er glimrende. Det gir er akvarellaktig preg for meg, og representerer et litt annerledes bilde i forhold til det meste vi ser her på forumet. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Tusen takk for kommentarer! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dette objektivet denne måneden. Jeg har ikke brukt det nok siden jeg kjøpte det. Francis Endret 1. oktober 2007 av paulinfrancis Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Deilig bilde av høsten på fjellet. Liker godt fargene, selv om hvitbalansen er feil så kler det bildet som et fotografisk uttrykk. Det er også effektivt å la vannet suge seeren inn i bildet Og jeg synes at f/5.6 var akkurat passe dybdeskarphet! Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette bilde likte jeg veldig godt... en ny og spennende vinkel du har valgt her... samtidig så blir det litt magisk med grasset som ligger under vann og lager allverdens farger Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Takk! Jeg synes det er spennende med faste brennvidder. Jeg er nokså sikker på at dette bildet hadde blitt anerledes med mitt 18-70mm zoom objektiv. Francis Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg likte godt bildet. Det var spennende nok, men samtidig ganske så harmonisk. Bra fanget Endret 2. oktober 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det bare meg eller er det veldig mye kluss med fargene i bildet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå