SCV Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Mine foreldre har både ADSL og ISDN som dem betaler for, er dette nødvendig? får man 2 tlf linjer med ADSL eller må man ha ISDN eller en anna dings for og få 2 linjer? Om ikke er det jo meningsløst og betale for begge, men de har nødt og ha 2 linjer iogmed min fars jobbalarm går på hustelefonen. fant ikke noe bedre sted og stappe denne tråden, og sorry vist den er feil Takker for svar Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du får ikke telefonlinje i utgangspunktet med bare ADSL, Hvis du da ikke snakker om iptelefoni? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Regner med at dere har telenor? Telenor krever såvidt jeg vet en telefonlinje for å få ADSL, og hvis dere skal ha to telefonlinjer er det enklest med ISDN. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 dette er mennesker i 50 åra og hadde tlf før det fikk adsl og all denne greia Men når det fikk 2 tlf husker jeg ikke, når vi fikk ISDN rekner jeg med. var litt yngre pjokk da en den pjokken jeg er nå Men kan man be om flere linjer når man får adsl eller kan man be om flere linjer sann uten videre? Befs: Mimer vi har de adsl med. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Altså greia er jo at alle husstander har i utgangspunktet kobberkabel inn. Men det betyr ikke at du har tlf. Du kan og ha adsl uten og ha tlf i utgangspunktet. Hvis dere har ISDN har dere automatisk 2 tlf.nr. Hvis du sitter på analog, må du enten ha kabel inn i huset med ett ekstra par med kobber, eller så tror jeg du må bestille FAX linje eventuelt noe annet lurt, for å få telenor/bravida til å legge opp en ekstra. Så for kanskje å besvare spm. 1. Du har ikke tlf tilgang hvis du bare har ADSL(men du betaler alikevel 60,- mnd i linjeleie) 2. ISDN gir 2 telefon linjer/nr 3. Analog linje gir bare 1 tlf.nr i utgangspunktet(og en linje) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 takker for svar kpolberg så da kan jeg vell bare fortelle dem at om de vil fortsette og ha 2 linjer må dem bare betale for adsl og isdn med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå