thehook2 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har sett etter en bestemt strømforsyning (Gigabyte Odin GT 800) i lengre tid, men ikke funnet den hos norske butikker. Forrige uke imidlertid dukket den opp hos mamoz. Har lest litt rundt om dette selskapet, og funnet at det ikke er det beste selskapet. Er greit for de som er i nærheten av trondheim, og kan gå i butikken, men for andre har det vært delte erfaringer. Spesielt service om trenger det. Som regel er det ikke noe feil så ikke noe problem. Men lurer på om det er lurt å kjøpe strømforsyning der, da er en sentral del og om noe skulle gå galt (noe sannsynligvis ikke gjør) så kan skadene bli store. Noen som har noen råd å gi i denne situasjonen? Finnes ikke i andre nettbutikker (norske) så er ikke bare å gå en annet sted heller. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Netshop har den (snart): http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49776 Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Netshop har den (snart):http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49776 9611605[/snapback] Litt forskjell da det er pro versionen, jeg tenker på gt versionen. Forholdsvis liten forskjell, men gt versionen kan kontrolleres via software. Om er verdt det vet jeg imidlertid ikke... Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har kjøpt Gigabyte Odin pro 800 hos netshop og er storfornøyd med den:) eneste jeg har å utsette er at det står at den har viftestyring osv osv på netshop sine sider, men det har den faktisk ikke. Kun GT versonen som har det... Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Odin GT er også den eneste med software control, Pro mangler denne funksjonen. Odin Pro er forresten også rett rundt hjørnet med 1200W... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå