simenss Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Om man har NextGenTel, er det da mulig å benytte eget modem, eller må man bruke det modemet som er levert av NextGenTel? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Eget modem går som regel fint. Du må legge inn verdier for vpi/vci (32/1?) LLC og bruker/passord. Selv har jeg brukt et Billion routermodem i bridge med NGT og fikk full hastighet med ADSL2+ og PPPoE. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor finner jeg verdiene for vpi/vci (32/1?) LL? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Du finner de i routermodemet på WAN instillinger. EDIT: Det er kun VPI/VCI du behøver å finne verdien på. Sjekk også at du har PPPoe og ikke PPPoA for da må du ha routermodem og ikke modem. Endret 1. oktober 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Verdiene er som du skjønner de tallene inne i parantesen Man kan så fremt man får konfigurert nok bruke mange forskjellige merker modem og mitt D-Link DSL-380T er ingen sinke i bridge med PPPoE heller . Nå skal der nevnes at DSL-380T også støtter PPPoA for de som har slike behov uten at ej selv har testet dette ,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå