Gå til innhold

Krav om tilbakebetaling int.abonnement?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Rundt juletider oppgraderte jeg linjen min hos nettleverandøren min. Dette betyr en kostnadsøkning for meg på ca 90 kroner. Ikke bare har dem latt vær å fakturere meg mer for oppgraderingen, men de har også nesten femdoblet hastigheten i forhold til hva som står i avtalen.

 

De har vel ikke lov til å kreve meg ekstra for at de har økt mer enn de skulle. Men har de rett til å forlange tilbakebetaling for differansen mellom gammelt abonnement og nytt abonnement? Over tid baller det ganske mye på seg...

 

Er nysgjerrig på hva jeg må forholde meg til den gangen de eventuelt skulle oppdage at de har gjort feil.

 

Jeg betaler med avtalegiro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rundt juletider oppgraderte jeg linjen min hos nettleverandøren min. Dette betyr en kostnadsøkning for meg på ca 90 kroner. Ikke bare har dem latt vær å fakturere meg mer for oppgraderingen, men de har også nesten femdoblet hastigheten i forhold til hva som står i avtalen.

 

Hehe :)

ISP-en holder til (kanskje) på Vestlandet?

Hadde nesten nøyaktig samme sak og fikk mellomlegget kreditert etter en tlf-samtale. Kurant service der i huset.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Vanlig foereldelse 3 år.

9611442[/snapback]

 

Det var i grunn ikke lenge, da er det bare til å la humla suse og se hvor langt jeg kommer med det. I verste fall må jeg betale (90x12)x3= 3240 kroner.

 

 

 

Hehe

ISP-en holder til (kanskje) på Vestlandet?

Hadde nesten nøyaktig samme sak og fikk mellomlegget kreditert etter en tlf-samtale. Kurant service der i huset.

 

shhh!!

Endret av Soft_and_tender
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...