mxole Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei.. Lurer på om hvordan jeg skal få formatert dataen min?,det fulgte ikke med noen cd, også har jeg 2 hardisker.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvilken laptop har du da? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 og er den ene HDD'en en gjenoppretnings stasjon? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Feil spørsmål forresten. Ved å kun formatere, sletter du kun innholdet på harddisken. Det du ønsker å gjøre er å enten kjøre recovery eller å formatere og legge inn et operativsystem på nytt. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Feil spørsmål forresten. Ved å kun formatere, sletter du kun innholdet på harddisken. Det du ønsker å gjøre er å enten kjøre recovery eller å formatere og legge inn et operativsystem på nytt. 9611032[/snapback] *Kremt* Feil. http://en.wikipedia.org/wiki/Disk_formatting Trådstarter har sikkert kun en HD med to partisjoner på, hvor den ene er recovery-partisjon. Det du må gjøre er å velge recory en eller annen plass, sikkert etter at BIOS har "gjort seg ferdig". Du skal uansett kunne se et valg en eller annen plass, som tilsier at du skal trykke på en eller annen knapp for å starte det. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Siden temaet er formatering. Har en dell inspiron 9400.Når en skal formatere den så skal de bare ver å trykke på en knapp under oppstart. men finner ikke ut vilken! =( Noen som veit hvilken knapp de er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå