Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål vedr kjøp Ferrari 355 Berlinetta Replica?


Senshi

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Har alltid hatt lyst på en Ferrari, så jeg sjekker innom på finn.no med jevne mellomrom.

 

Fant denne i dag: Ferrari 355 berlinetta replica Personbil 1997, 68000 km., kr. 199.000,-

 

Hva er haken her? Hva innebærer egentlig Replica? Jeg er jo totalt amatør når det gjelder Ferrari, men for meg ser jo det ut som en ekte Ferrari! Er det bare idioti å kjøpe en slik? Kommer jeg til å slite med å bli kvitt den igjen? Ser jo utrolig fet ut på bildene. Selger lett Mini Cooper S'en min for den "Ferrarien"........ :love:

 

Den er jo godkjent og alt. 199 000 kr er jo ingenting for en nesten Ferrari?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lignet veldig da. Vært borti replica som har vært utført dårligere enn den. Men som flere sier er det kult helt til folk kommer nærme og ser at det er en kopi. Nå var likevel den såpass bra at er ikke sikkert alle ser at det er en replica.

 

Synes likevel det er en god pris siden den koster fort 1/3 av ekte, og hadde du kjøpt den ville jeg holdt munn om at den ikke har ekte. :p

 

Er du veldig opptatt av at andre skal få inntrykk av at du har en ekte Ferrari? Det vil i såfall være eneste argumentet for den vil ikke være i nærheten opplevelsesmessig.

Lenke til kommentar

ville ikke ha kjøpt en replica bil... Det er etter min mening ikke noen bil, men en blanding/misfoster av to biler. har ikke noe skjel og er etter min mening ikke noe fin heller. Kjøp heller en bil som faktisk er en bil. Det er mange sportsbiler i den prisklassen du ser etter som;

 

Toyota mr2 mk2 (ligner en del på ferrari 348)

Nissan 200sx

Mitsubishi eclipse

osv

 

Ville selv ha valgt mr2 (noe som jeg også har gjort :p ) Har veldig like linjer som ferrari 348 og er også anbefalt til folk som har lyst på ferrari, men som ikke har råd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...