Joachim_F Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 I den spillbare demoen av Sega Rally får vi grisekjøre på gjørmete jungelveier. Les mer Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg syns spillet virka dritfett. Digger de to forrige spillene Sega Rally 1 og Sega Rally 2 (som fortsatt er å finne mange steder), og følelsen er den samme i dette spillet. Men veldig dårlig at de har hardkoda knappeoppsettet, og at jeg ikke fikk til å bruke hverken gamepad eller rattet mitt som er et ganske vanlig logitech-ratt. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er også ganske imponert over demoen. Spillet er ikke realistisk på en flekk, men det føles likevel "riktig", synes jeg. Dessuten har det deilig fartsfølelse, i alle fall hvis du endrer kameravinkelen ("bak bilen"-kamera er uansett litt søppel i dette spillet, vanskelig å få god oversikt). Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Spiller uten problemer med thumbstickene til ps2 jeg Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Spiller uten problemer med thumbstickene til ps2 jeg 9617749[/snapback] Er ps2-pad jeg har og.. Hva slags adapter har du? Jeg har en fra clas ohlson tror jeg. Virker ikke. Eller har du gjort et "hack" med spille så det går an å velge sånne ting? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Prøv å trykk på en knapp på kontrollen når det blinker press any key to continue, etter at du har stilt inn kontrollene i konfig(utenfor spillet.) Har ikke PC-en min her så det er vanskelig å gi nøyaktige instruksjoner Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg får ikke til å spille denne demoen med rattet mitt (G25) Får dere til å spille med ratt? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 knall morro spill med fin og koselig grafikk dette. Eneste skuffende var at demoen var så kort. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har fullversjonen nå. Synes spillet er helt konge! Spilte i mange timer i går. Og online-opplevelsen er knallbra. Har spilt mange dårlige online bilspill, men dette spillet funker faktisk. null lagg. Virkelig intense og action-pregede kamper. Men det virker som mange ikke har fått øynene opp for dette spillet. Det kan skyldes all sutringen fra simulator-tilhengerene. Men de kan bare gå og legge seg Jeg har ikke noe imot realistiske bilspill, har spilt mye Richard Burns selv, men dette her er bare morro. Anbefales Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg får ikke til å spille denne demoen med rattet mitt (G25) Får dere til å spille med ratt? 9624740[/snapback] får ikke d til jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg