Howard Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dersom du svarer riktig på noen spørsmål er du med i trekningen om en liten og kraftig bærbar PC fra Asus. Les mer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Oj, flott konkurranse med finfin premie! Dette var bra! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg vet jeg har svart riktig på alt! Kom igjen nå! laland needs a new laptop! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 håper at jeg vinner Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Setter min lit til at hw.no-nettverket til konvertere meg fra mac til PC, så la meg gjerne vinne Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er i slike tider jeg ikke liker å jobbe for hardware, jeg vil også være med i konkurranse Lenke til kommentar
isakm Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det bare jeg som synes spørsmål nummer 4 kunne være ganske tvetydig?? Motsatt på en måte. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det bare jeg som synes spørsmål nummer 4 kunne være ganske tvetydig?? Motsatt på en måte. 9611066[/snapback] Ja merket dette jeg også. Søkte litt rundt og leste om ODM.. Fant lesestoff som gjorde at to av alternativene var riktige... håper jeg svarte riktig forøvrig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den PC-en SKAL JEG HA! Forsåvidt så var spørsmålene veldig enkle og tok 10 sekundrr å fylle ut. Om du vet hva ASUS driver med så er ikke nr 4 tvetydig. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 De bygger pc'ene sine fra scratch vil jeg tro Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ha ha nå skal jeg vinne bærbar pc, passet bra edit Neiiii ikke gi svar på spørmålene!, for guds skyld Endret 1. oktober 2007 av simalarion Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den PC-en SKAL JEG HA! Forsåvidt så var spørsmålene veldig enkle og tok 10 sekundrr å fylle ut. Om du vet hva ASUS driver med så er ikke nr 4 tvetydig. 9611119[/snapback] Tja, Jeg vet hva Asus driver med og jeg synes den var veldig tvetydig. Kun ett av svaralternativene var helt fullstendig feil. De to andre var delvis korrekte. Helt ODM er nå ikke Asus uansett. Tipper nVidia, AMD/ATI, Intel, Cisco/Linksys, GST, Via, Broadcom osv ikke ville sagt seg enig i den ODM påstanden. Men... Selvfølgelig er jeg helt enig med Asus hvis jeg kan få en laptop ut av det .. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kunne kanskje valgt en annen farge pa svarene mine helt til slutt. Eller var det bare fordi jeg hadde alt feil? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 angående spørsmålet "Hva gjør Turbo Memory?" Så er faktisk ingen av svarene helt riktige jeg vet utmerket godt hva den er og får bare ta det som er nærmest riktig svar Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg vil ha! Jeg VIL ha! JEG SKAL HA! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Svarte. Kryssa av feil på et av spørsmålene. Er ikke mulig å slette svaret sitt og sende inn et nytt? Lenke til kommentar
torsverre Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Syns ODM-spørsmålet var noe misvisende. Mulig det er ment som et lurespørsmål, men det kan og virke som en feilformulering. Endret 1. oktober 2007 av torsverre Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 har det noe å si om jeg skrev ******@hotmaiil.com ? kom borti en ekstra "i".. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Til dere som har svart feil ved en feiltakelse og lagt inn hotmaiil: Det er derfor de har en ekstra runde hvor du kan gå over svarene dine før du sender dem inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå