McBitch Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trenger ikke dra det lenger enn nødvendig. Da blir det direkte mobbing. Får se hva som skjer nå da. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han har garantert forstått at du ikke vil være sammen med ham, og han er sikkert klar over hva du mener om ham. Ikke at jeg kan noe særlig om dette, men på meg virker det som om han prøver å gjøre dette til en besettelse, å utnytte enhver mulighet til menneskelig kontakt, selv om den er uvennlig rettet. Kan du ikke prate med ham og fortelle rett ut hvordan det er for deg? Han vet det nok fra før, så det burde ikke bli for vanskelig. Dessuten har du nå muligheten til å hjelpe et menneske som ser ut til å trenge det. Gjør det klart for ham at du ikke ønsker å tilbringe tid med ham, og gi råd om hvor han kan møte andre. Igjen, jeg er ingen ekspert på dette, men hvis du gir ham gode tips til hvor han kan møte andre og prøver å gjøre det best mulig for ham vil det nok også hjelpe deg i lengden. Jeg har vært i samme som deg, og det hjalp meg. Lykke til Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 I samlivsforumet svarer vi seriøst. Useriøse svar slettes. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 høres ut som at han ikke har så mange venner.. og tror du er snill med han og sånt.. kanskje bare si at du ikke har tid? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 bare for å klarere opp litt.. er dette en person som du helst ikke vil at folk skal se deg sammen med eller er han en grei person men bare alt for innpåsliten? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 høres ut som at han ikke har så mange venner.. og tror du er snill med han og sånt.. kanskje bare si at du ikke har tid? 9636018[/snapback] Det går ikke, han skjønner ikke hva " jeg har ikke tid betyr." Men nå har jeg og kameraten snakket ut med han. Og jeg tror nok ikke han kommer til å plage oss på en stund. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Denne tråden passer også til mitt problem: Jeg ble sjekket opp på jobb idag... av en mann. Han var helt Mr. Handsy, noe jeg ikke er kommet over ennå. Jeg er muligens egentlig verdens snilleste person, skal mye til før jeg skjeller folk ut. Og egentlig synes jeg synd i fyren. Jeg sa jeg IKKE er homofil. Men han er likevel interessert. Help me. Meget ubehagelig å jobbe pga jeg blir så stresset. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jaja, nå har han i allefall skjønt saken. Luringen har sniffet meg opp på diskusjon og lest postene mine. Gjett hva han fant? **Case closed** Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hah, ja det var en av måtene å løse dette på Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Må være litt hardt og få slengt denne tråden i trynet. =/ Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hehe, det kan jo være en løsning for andre også. "hei, jeg lesten en tråd som fikk meg til å tenke på deg. Sjekk diskusjon.no" Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Signaturen din har vel aldri passet bedre før nå? Endret 6. oktober 2007 av J@cob Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Signaturen din har vel aldri passet bedre før nå? 9647456[/snapback] Haha. Så sant så sant Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Kjenner til den situasjonen selv... Virker som om hvor enn jeg er har jeg alltid en slik en etter meg, og når jeg endelig rister av meg en, kommer det en annen... Er en fyr på skolen, som ikke er altfor populær... Flere av de "kule" gutta har en vane av å be han henge seg, og er generelt frekke mot han, ganske trist i grunn. Selv har jeg ikke noe problem med å bli sett med han, fyren eier ikke sosiale antenner, og jeg, som synes synd på outsidere, tenkte jeg skulle prøve å inkludere denne personen litt.. Han går i klassen min, og har en god del timer med han... Ting er ikke så ille nå som de var før, men fortsatt er det mas om å henge i fritiden, samt på skolen. Vi har heller ingenting å prate om! Det er rett og slett en eneste stor intervall med stillhet! Har blitt til at han følger etter meg og prater, og jeg bare blokker ut... Kanskje jeg kaster inn en "mhm" eller "joda" for å ikke virke frekk, men det skal ikke være slik at man skal "straffes" for å ville inkludere andre... Kunne vel fortsatt med flere eksempler, på flere av disse outsiderene, men der skjønner poenget...? Er en eneste stort magnet for disse folka! Endret 6. oktober 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
naish Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Fins syndrom som gjør at personer har utrolig lav sosial intelligens og ikkje skjønner når dei skal gå og når en samtale er over. Har problemet med det eg og En person X eg var nabo med før i tida har det syndromet og følger etter meg og snakker med meg sjølv om eg prøver å ignorere han. Men er utrulig enkelt å bli kvitt....berre sei venlig og klart fra til han at du vil snakke/vere med noken andre så burde han forstå det.... Syndromet heiter forresten; Aspergers syndrom Du kan lese meir om Aspergers syndrom Her Håper det hjalp Endret 13. oktober 2007 av pozqe Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Fins syndrom som gjør at personer har utrolig lav sosial intelligens og ikkje skjønner når dei skal gå og når en samtale er over. Har problemet med det eg og En person X eg var nabo med før i tida har det syndromet og følger etter meg og snakker med meg sjølv om eg prøver å ignorere han. Men er utrulig enkelt å bli kvitt....berre sei venlig og klart fra til han at du vil snakke/vere med noken andre så burde han forstå det.... Syndromet heiter forresten; Aspergers syndrom Du kan lese meir om Aspergers syndrom Her Håper det hjalp Lol, trodde du bare køddet først med det der "syndromet" ditt x) Jaja, nå til dags kan en tydeligvis få diagnose for alt her i verden. Tror jeg skal sende linken til stalkeren min. Endret 13. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
naish Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hahaha ^^ You do that....satser på han ikkje blir såra om han faktisk ikkje har det :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå