QBab Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hei og hallo. Jeg har funnet ut at det å være "kewl" har stygge bivirkninger. En fyr jeg ble kjent med for litt siden henger på meg som en flue etter kumøkk, jeg bare snakket med han helt random en dag han ble med meg og en kamerat og kjøpte burger. Jeg pratet med han som jeg gjør med alle andre, dette viste et ureverselt feiltrinn av meg. I begynnelsen virket han litt rar, nå har jeg funnet ut at han er mer enn bare litt rar. Han sender meg melding om morgenen og spør om jeg er på skolen, kommer på kontoret(jobber som IKT lærling) mitt når han egentlig har time. Følger meg hjem fra skolen. Deler matpakka si med meg (akkurat det er ganske greit;)) Han er etter meg hele tiden. Nå tror han vi er skikkelig gode venner, legg merke til _tror_han_, jeg er begynt å bli dritt lei fyren og vil ha han vekk! Virker som han ikke har noe særlig med venner og jeg vil ikke kjøre livet hans i grus, men han kan ikke forstette og henge etter meg 26 timer i døgnet. Er det en ikke så altfor slem måte og avvise "uinviterte klengere" på? Såå, forumtroll. Hva er planen? Endret 1. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sikker på at han vil være en venn og ikke "vennen" din? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Såå, forumtroll. Hva er planen? nå skal du høre her... jeg tittet litt igjennom innleggene dine og fikk inntrykk av at du er en gutt (trodde først du var jente). du kan iallefal si til vedkommende at du ikke har tid til at han kommer inn og avbryter deg på jobben hele tiden. du har tross alt mye viktig abeide som skal gjøres, ikkesant? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Sikker på at han vil være en venn og ikke "vennen" din? 9610847[/snapback] Skulle nesten tro det. Nei, han har nok bare veldig lite venner. Så når jeg begynte å prate med han, (jeg prater de fleste jeg kommer over) så trodde han nok at han endelig hadde fått seg en kamerat. Men jeg har ikke tid, anledning eller tolmodighet til å være kompis med en sånn fyr Kanskje viss jeg var støttekontakten hans, men det er jeg ikke. Endret 3. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Såå, forumtroll. Hva er planen? nå skal du høre her... jeg tittet litt igjennom innleggene dine og fikk inntrykk av at du er en gutt (trodde først du var jente). du kan iallefal si til vedkommende at du ikke har tid til at han kommer inn og avbryter deg på jobben hele tiden. du har tross alt mye viktig abeide som skal gjøres, ikkesant? 9610860[/snapback] Det prøvde jeg tidligere i dag, og nå har jeg ikke sett han på en stund. Kan være for at jeg var rimelig frekk med han. Føler meg som en smule ond Men det er tydeligvis det eneste han skjønner. Går ikke an og spørre denne karen pent om gå et annet sted nei. Endret 3. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Sikker på at han vil være en venn og ikke "vennen" din? 9610847[/snapback] Hehe, kan jo være det også. Har trådstarter dame, og denne vennen om det isåfall? Greit nok at han ofte er innom deg, og følger deg hjem, men det med matpakka, hadde jeg sett på som et varseltegn på noe annet enn bare "venn". Endret 1. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei, han er nok ikke homo. Jeg har tross blitt litt kjent med han. Det med matpakka er vel mer for det jeg sier: " Gi meg ei skive eller stikk av.." Han vet jeg holder på med damer og jeg har sett han prøve det samme.. Faen, nå kom han igjen. Tok sikkert 10minutt med ganske inlevd ignorering og gjentatte setninger i denne duren: " Jeg jobber, kom igjen senere" før han tok til fornuft og stakk ut. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bare si det rett ut det vel? Personlig er jeg fan av /block funksjonen på msn, men det er da litt umoralskt kanskje. Men si du synes han er veldig påtrengende og be han ta det chill istedet. Kanskje han tar det pent. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, hvorfor ikke. Det enkle er vel ofte det beste. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du sier han ikke har noe særlig med venner, så han er nok desp etter venner. Synd for han at han prøver alt for hardt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 det er som regel i de tilfellene en prøver for hardt at en opptrer mot det en egentlig prøver å oppnå... beklagelig. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Høres ut som du har blitt utsatt for "The cable guy". Glad det ikke er jeg som blir stalked.......... På ungdomsskolen så hang forresten alle B-time elevene etter meg, sikkert noe av det samme... Kanskje han ser opp til deg og vil være vennen din? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis du vil være hyggelig så kan du jo be han slutte å være med deg 24/7 og si at han heller kan være med deg littegran når du har tid, så lærer han kanskje litt av feilen sin. Eller så kan du være litt "ondskapsfull" og si at dere ikke kan være venner. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du sier han ikke har noe særlig med venner, så han er nok desp etter venner. Synd for han at han prøver alt for hardt. 9612223[/snapback] Enig i dette. Hva med å si til han at han prøver for hardt, og at han kanskje bør roe seg ned litt? Dette vil jo være et godt tips til ham, i stedet for bare å si at han skal dra seg vekk. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bruk han! Neida, det blir for slemt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde bare vært med han jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde fått han avhengig av noe, bare sendt ham noe som kan fenge interessen hans og etterhvert har han mindre og mindre tid til annet enn akkurat det. Jeg hadde det sånn med kabal en gang i tiden. Kunne sitte 7-8 timer i strekk med sol.exe på det verste. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde bare vært med han jeg 9614305[/snapback] Hadde du giddet å være med en fyr hele tiden som du i tillegg er drittlei? 1 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde nok ikke bevist gått bort til han til vanlig, men vist han hang seg på når jeg skulle noe så hadde jeg nok ikke sagt eller gjort noe. Jeg er for snill med slike folk. Jeg har ikke hjerte til å avise noen som ikke har andre venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå