Gå til innhold

Komplett.no - Levering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen erfaring med Komplett.no, men bestillte varer på selveste julaften fra Databutikken.com, og fikk hentelapp i posten i dag. Synes ikkke det er så forferdelig dårlig, eller?

Så gjenstår det å se om disse komponentene de har sendt meg fungerer.

ZoLan - synes sommer er varmere enn vinter :roll:

Lenke til kommentar

Komplett.no er utrolig raske med levering. Alt det jeg har bestilt derfra har kommet til postkontoret 2 dager etter, selv rundt jul. Har kjøpt fra andre webshoper også, men disse er langt fra så raske...

Jeg vet at hvor i landet/utlandet webshopen leverer fra har en del å si, men komplett er også alltid tidlig ute med å behandle ordren.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte "hjem på kvelden" 2. jukledag, og varene ble sendt 2 dager etter. Så hadde jeg de her på døra 2. januar. Ganske greit det. Det er jo posten som tok tid pga helligdager og sånn.

Det pakkesporings greiene dems er jo genialt da...

Lenke til kommentar

Det sporingsgreiene til posten er noe alle webshopper skulle leggi inn, det gjir likson kjøperen en tryggehet ved at de hele tiden vet hvor de elskede komponentene er i norge :smile:

Og det hindrer at weshoppene juger og sier at de har sendt komponentene og bla bla bla...(vet at topline prøve og snylte litt på det på grunn av at de ikke hadde kapasitet/nok på lager til å sende til alle som bestillte juletilbudet)

Lenke til kommentar

Komplett har svært rask levering, men det kommer litt an på hvilken kundetype man er (min personlige erfaring).

Bestiller jeg på jobb, får jeg bestillingsbekreftelse etter et par timer og varene dagen etterpå (bedriftspakke dør-dør).

Bestiller jeg hjemmefra (som privatperson) kan det ta et par dager før jeg får bestillingsbekreftelse og typisk 2-3 dager i postgang.

Ellers er Komplett et svært bra og seriøst nettsted som leverer kvalitet.

Arcade

Lenke til kommentar

Jeg har forstått det slik at når Komplett.no sender forsendelsen, tar det en virkedag i postgang før du får den hjem på kvelden. Dvs. at om Komplett.no sender pakken din tirsdag ettermiddag, får du den onsdag kveld. Om de sender den fredag ettermiddag får du den mandag kveld, fordi posten ikke har utkjøring i helgen.

Det fine er jo at det nesten ikke koster noe ekstra i forhold til vanlig pakke som gjerne tar et par dager ekstra og du må bære det fra postkontoret selv ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...