Kjetil-H Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det siste kan jeg stå for, søppel slik vi alle liker å se det Hehe, helt enig Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 27. oktober det ble bare tatt ett bilde grunnet dårlig tid. resultatet var så dårlig at i frykt for å bli utestengt fra forumet for evig tid, så tør jeg bare helt enkelt ikke å dele det med dere. 28. oktober det regner og blåser, kler på både meg og kamera fullt regntøy. og gjør meg klar for å gå ut å fotografere i drittværet en liten time før jeg skal på jobb. og selvfølgelig slutter det både å regne og blåse... temaet måtte bare bli fotball og vann, i og med at brann skulle slå viking litt senere på kvelden... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 he he, stilig bilde. Har forstått at det har regnet voldsomt på vestlandet i dag. Bare synd at viking tapte den kampen... Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 igjen et bilde som bare må beklages... men har man bestemt seg for å legge ut et bilde hver dag så har man bestemt seg... Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 er jaggu bra at måneden snart er over, har ikke hatt av fastoptikken for annet en sensorrens, og har så smått begynt å drømme om frenetisk zooming. fra spøk til revolver, føler at øyet har blitt trent av å ikke ha annet "pm normal" zoomen tilgjengelig, men av og til hadde det vært kjekt med noe annet og mer praktisk her kommer nok et tegn på at måneden har vært lang og at kreativiteten begynner å ta slutt. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser en maskelignende sak. Minner meg om at det er Halloween i kveld og det kan bli litt "trick or treat" den siste kvelden før Oktoberfesten er over. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 aaah endelig den 31. den hittil våteste turen ut. det ser dessverre ut til at kameraet har tålt alt vannet, så D300 får vente til sommeren. en takk til kimare for at han har fått andre til å utfordre seg selv nå i oktober. i dag var det veldig vått, selv til å være i bergen... Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Rene ekstremværreportasjen! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med vel gjennomført Oktoberfest. Husk å legge dine 3 beste i Galleriet. Se mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå