satchmo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Fikk ikke dette til å stemme like bra som mange av dine andre bilder, men det kommer flere dager! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 vet at det ikke var det helt store, men har bestemt meg for å legge ut dagens produksjon uansett kvalitet... Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 så kaldt, så kaldt, men akk så deilig. høstens første frostnatt her jeg bor (ihvertall som jeg har fått med meg...) det bare måtte bli slik bildet tatt i halvåttetiden på vei til jobb Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 onsdag 10.10 tror jeg likte denne, er ikke helt sikker men tror det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 onsdag 10.10 tror jeg likte denne, er ikke helt sikker men tror det. Denne er ikke dum denne. Kunne dratt på litt mer "saturation" i fargene kanskje ? Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 i dag kom plutselig høsten for fullt, klarte ikke å få med min sønn ut i drittværet, og endte opp med å ta bilder av noen hestekastanjer som han har plukket på vei hjem fra barnehagen. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fin bokeh, skarpt bilde. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 12. oktober. begynner å merke at det er litt uvant å ha med seg kameraet over alt, og av en eller annen grunn føles det litt ubehagelig å ta bilder av containere når en haug med polske arbeidere står og ser på... her er ihvertfall dagens bilde, som nok en gang er et nærbilde av en container. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 synes nummer 2. og 5 oktober skiller seg ut blandt bildene dine. liker disse Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 en ny dag, et nytt bilde... hvorfor? ikke vet jeg. satt på kjøkkenet hos mine foreldre og sjekket om fokuset på linsa var der det skulle, hadde en mistanke om at en liten fokusfeil, men fokusfeilen ligger nok hos meg. mest for å vise hvor lite som er skarpt med blender 1,4 fra en liten halvmeter. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) 14 oktober ble det ikke tatt et eneste bilde. 15 oktober var været så dårlig at det ikke fristet å gå ut, dette bildet var et av tre som ble tatt den kvelden i solheimsviken. de andre to var enda dårligere.... er litt overrasket over hvor mye vann kameraet egentlig tåler. 16 oktober, ja ja været er kanksje litt bedre og jeg så frem til å ta bilder at litt rustent og forvridd metall, skulle bare ta dette bildet først... 1 minutt senere var jeg våt til skinnet. høsten er vakker, men nådeløs Endret 17. oktober 2007 av bObleJet Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Liker "kranen" bildet! jeg er også overrasket hvor mye vann mitt kamera tåler...jeg har fått flere bølger over meg og kamerat...det funker like bra. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 har hatt lite tid til å ta bilder i det siste, og enda mindre tid til å legge dem ut her. her er produksjonen fra 17 okt til og med i dag. 17. oktober 18. oktober 19. oktober 23. oktober 24. oktober det har blitt et par dager uten å ta et eneste bilde dessverre, skal prøve å ta meg sammen nå den siste uken av måneden. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Av de siste bildene synes jeg 19 og 23 skiller seg ut. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 25.oktober et bilde som det nok bare er fotografen som liker (litt), men det var ihvertfall dagens beste. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg syns det fra 23. hadde stort potensiale, men det er noe med utsnittet som ikke er helt "tilfredsstillende" - jeg scroller nedover bildet, og så sier det bare stopp - jeg skulle ønske det hadde fortsatt litt lenger nedover... Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg syns det fra 23. hadde stort potensiale, men det er noe med utsnittet som ikke er helt "tilfredsstillende" - jeg scroller nedover bildet, og så sier det bare stopp - jeg skulle ønske det hadde fortsatt litt lenger nedover... er helt enig, eneste problemet er at hvis jeg hadde latt deg scrolle lengre nedover bildet hadde du bare havnet i toppen av et bladløst tre... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg regnet med at det var noe sånt. Hvor er motorsagen når man trenger den? Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 26. oktober bildet skulle ha vært rettet litt opp, men med selvpålagt forbud mot slik "klussing" får det bare være så skjevt som det er. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det siste kan jeg stå for, søppel slik vi alle liker å se det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå