Gå til innhold

Hvor kjøper jeg Plexiglass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for så mange svar på UTROLIG kort tid (må være rekord!). V bor i et ganske gammelt hus og fattern driver å fikser vinduer døgnet rundt så han burde vel vite om en glassmester i nærheten (det hadde jo vært råfett med 3x2m for kun 80 kr da!). Det med tannkrem viste jeg ikke, og det kommer nok godt med å vite så tusen takk for den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm.. Rakvåk skulle ha 110,- for 90x15x0.5cm  

:lol:  DYRT!

hmmm...

hva er det du skal lage da?? Panservidu i tanks?? :p hehe litt i tykkeste laget, 2 mm er standard på de fleste kabinett-vinduer. Hvis du derimot skal lage ramma på plexi-kabinett er det noe annet!! :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Rakvåk skulle ha 110,- for 90x15x0.5cm  

:lol:  DYRT!

hmmm...

hva er det du skal lage da?? Panservidu i tanks?? :p hehe litt i tykkeste laget, 2 mm er standard på de fleste kabinett-vinduer. Hvis du derimot skal lage ramma på plexi-kabinett er det noe annet!! :)

Åja.,.... hehe.. Jeg skulle lage et Akvarie inne i dataen, men det blei lagt i grus når jeg fikk høre prisen på plexiet! =(/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gikk til glasmestern og spurte etter plexiglass. De skulle ha 100 kr for 200*30*0,3 cm, det var jo en alreit pris. Etter å ha lett videre spurte jeg hvor mye han skulle ha for en bleket plate på 60*50*0,3 cm og fikk den gratis! Beskyttelsespapiret på den ene siden var revet av men jeg kunne ikke se noen riper.

Lenke til kommentar

For ett par år siden jobbet faren til en kamerat av meg i "Plexi Norge" eller noe i den duren, husker vi var med han på jobb en dag og lagde masse saker i plexiglass. sverd, skjold osv. Hadde vært noe om han ikke hadde byttet jobb nå som jeg kanskje kunne trengt litt gratis plexiglass :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...