hitokiri Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hun følte seg lurt, iPhone-eieren som ble tilbud 100 dollar av Apple. Nå saksøker hun Apple, Steve Jobs og AT&T for 1 million. Les mer Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jøsses.. Skjønner henne på en måte. Men litt drøy framtreden kanskje. Jeg føler meg lurt, få over 5millioner kroner! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Amerika <3 Kan man saksøke folk i USA uten at de begår lovbrudd? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan er det mulig å være så dum? Hun har jo fått det produktet hun ville ha. (Regner med ingen er så dumme at de kjøper noe de ikke vil ha...) Alle som har kjøpt noe, vet jo at prisene synker etterhvert... *Lurer på om jeg skal saksøke Sony fordi TV'en jeg kjøpte for en tid tilbake er blitt så mye billigere i dag??!* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Forstår at hun er sint, men det er vel bare i USA at sånt er mulig. Hun kjøpte produktet, da får hun leve med det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg elsker Amerika... Denne damen kan for alt vi vet ha kommet til USA på en liten flåte uten noenting. Hun kjøper en iPhoine og saksøker Apple for 5 mill. Det er jo den Amerikanske Drømmen! Genialt! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 amrikanere. OT: ser feks på discovery channel og slikt, når de viser kjempekonstruksjoner fra USA, som bare er småtteri. "americas biggest". det samme gjelder biler, elendig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ærlig talt tror jeg det skal mye til for at hun faktisk vinner denne saken. Problemet i USA er vell i hovedsak at det finnes altfor mange overivrige advokater. Endret 1. oktober 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis dama faktisk vinner frem med søksmålet, må jo f.eks. newegg gå skikkelig skumle tider i møte. Det vil jo praksis bety at det er ulovlig å sette ned prisene (med mindre man betaler en million til alle sine gamle kunder) (forresten kommer jeg til å saksøke alle som quoter denne posten, You have been warned...) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (forresten kommer jeg til å saksøke alle som quoter denne posten, You have been warned...)9610944[/snapback] Greit at det finnes en million grunner å mislike Apple for, men dette er den dårligste grunnen jeg har hørt noen gang. Håper ikke rettsaken får følger og dermed at alle produkter i USA heretter må merkes med "Advarsel: Prisen kan bli satt ned i fremtiden og det er mulig at du vil like andre produkter bedre enn dette." Hvorfor påpeke det åpenbare? "Warning: The Coffee is hot" Nææ, helt sant? "Warning: Dont dry pets in the Microwave oven" Nææ, helt sant? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg blir daglig imponert over hvor mange dumme folk det er i USA. Eller er de bare opportunister kanskje. Jeg skal saksøke SE fordi min K700 kostet 4000 når den kom, nå får du den for 700. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor skal man selge videre en sånn telefon uten videre? Uansett er det for dumt å kreve så mye penger bare fordi hun føler seg lurt. Men jeg tror ikke akkurat hun får gjennomslag hos Apple. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hun er også særdeles misfornøyd med at Apple ikke tilbyr henne å bytte ut 4 GB-utgaven med 8 GB-utgaven. Hun sa mye dumt, men her er jeg enig med henne. 8 GB-utgaven koster nå like mye som 4 GB-utgaven kostet for noen uker siden Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hun er også særdeles misfornøyd med at Apple ikke tilbyr henne å bytte ut 4 GB-utgaven med 8 GB-utgaven. Hun sa mye dumt, men her er jeg enig med henne. 8 GB-utgaven koster nå like mye som 4 GB-utgaven kostet for noen uker siden 9611886[/snapback] Så du mener at når prisen går ned på et produkt, så bør produsenten være nødt for å gi deg et bedre produkt? Ærlig talt. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ble kvalm da jeg i sommer var i USA og så rutebussene hadde reklamer med sleske advokater og ba deg ringe om det skulle være noen som helst som skulle saksøkes... Mye bra i USA men dette har gått helt feil vei for lenge... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) USA er det beste landet å leve i! Endret 1. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Må dere huske at Apple ikke bare tjener penger for salget av selve telefonen, de får vel 40% av abonemangs avgiften og, noe som ikke informeres om noe steder, og når Apple nå plutselig dumper prisen på iPhone, så begynner de som allerede har telefonen om og tenke seg om angående verdien på telefonen. Husk: for og flytte over kontakter fra gammle telefon må en først flytte over alle kontakter i Oulook, så flytte det inn i iPhone, iPhone kan ikke lese kontakter fra SIM. iPhone har ikke MMS muligheter. Alt du installerer som ikke er fra Apples sider ansees som tukling med software, som betyr at Apple kan nekte deg alt av support og repperasjoner. iPhone har ikke 3G. Lavt volume / dårlig kvalitet / låter høres "tatt opp m. for høyt volum" syndrom. Har selv iPhone, noe negativt erre med den, seff, men jeg liker den for det den er, og mener selfølgelig at den er overprisa som telefon/MP3 spiller. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hun er også særdeles misfornøyd med at Apple ikke tilbyr henne å bytte ut 4 GB-utgaven med 8 GB-utgaven. Hun sa mye dumt, men her er jeg enig med henne. 8 GB-utgaven koster nå like mye som 4 GB-utgaven kostet for noen uker siden 9611886[/snapback] Så du mener at når prisen går ned på et produkt, så bør produsenten være nødt for å gi deg et bedre produkt? Ærlig talt. 9611972[/snapback] Det tok jo kun noen få uker før prisen gikk ned. Hun kunne jo gi dem 100$ og fått en 8gb. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg håper dette kommer opp i retten og at hun taper og må betale flere hundre tusen i saksomkostninger. Slike idioter misbruker rettsystemet og de burde vært saksøkt. Synes det er helt skammelig at Apple kanskje må møte i retten fordi de senket prisen på en vare. Jeg trodde den verste saksøkingsperioden i USA var over, men der tok jeg visst feil. Apple får vel sette en advarsel på produktene sine, slik at de som er for dumme til å forstå at varer detter i pris kan få en advarsel. Syns i grunn det var utrolig at hun kunne telle så langt som til 8 når hun ville ha en 8 GB versjon istedenfor en 4 GB versjon. Når man saksøker for slikt skulle man ikke tro det var noe mellom ørene dems. Tragisk ... Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hun er også særdeles misfornøyd med at Apple ikke tilbyr henne å bytte ut 4 GB-utgaven med 8 GB-utgaven. Hun sa mye dumt, men her er jeg enig med henne. 8 GB-utgaven koster nå like mye som 4 GB-utgaven kostet for noen uker siden 9611886[/snapback] Så du mener at når prisen går ned på et produkt, så bør produsenten være nødt for å gi deg et bedre produkt? Ærlig talt. 9611972[/snapback] Faktisk litt. Hun fikk jo kun 100$ som hun kun kunne bruke på Apple sin nettbutikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg