akaapekatten Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=906 http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=761 http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=564 hvilken av dem skal jeg kjøpe? jeg spiller alt mulig rart. Endret 1. oktober 2007 av akaapekatten Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor kjøpe "pakkegitar" ? Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor kjøpe "pakkegitar" ? 9611146[/snapback] like greit er det ikke? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Joda, om dette er din første gitar, så kjøper du en pakkegitar Selv ville jeg gått for nr 2, eller 3... Både Ibanez og Morgan leverer varene, mens det siste har jeg aldri prøvd. Gå for den du er villig til å bruke pengene på, eller syntest er stiligst Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=564 kan noen bekrefte at dette er en el gitar? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er en elgitar Les Paul, veldig god å spille på og utseende passer til ALT Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) har prøvd noen morgan gitarer...syntes de jeg prøvde var elendige! de ble ustemt fort og de var ubehagelige å spille på! Endret 4. oktober 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
[space] Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den morgangitaren så jo hvertfall pen ut. Litt usikker på forsterkern? Hva med å kjøpe en brukt eldre marshall forsterker? De går rimelig billig, og låter bra. Du kan sikkert gjøre et kupp på brukte gitarer også. Uansett bør du kanskje ha med en person som har spilt litt før, når du skal kjøpe, om du er helt nybegynner. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 har prøvd noen morgan gitarer...syntes de jeg prøvde var elendige!de ble ustemt fort og de var ubehagelige å spille på! 9632132[/snapback] Grunnen til at de ble ustemt fort var kanskje tremoloen? Det er i alle fall det eneste jeg sliter med på min strat-kopi. Ellers til trådstarter; Morgan er en helt grei, lettspilt gitar. Selv ville jeg godt for et merke som ikke baserer seg på kopier. Men du må jo tenke på økonomien også. Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Vet ikke hva budsjettet ditt er, eller hvilken type musikk du spiller, men for over 6000, som jeg ser noen av pakkene overgår, ville jeg gått for en fender stratocaster mim eller noe duren! kanskje en epiphone sg eller les paul! Har lite erfaring med morgan, men mener å tro at epiphone eller fender vil gi deg mer for pengene! Selv har jeg en epiphone SG jeg er strålende fornøyd med.. har bestillt en Am. fender strat hss som kommer neste uke! uansett, lykke til med gitarvalg! Jeg vil anbefale deg å stikke innom butikker i nærområdet ditt og prøve deg fram! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis gitarpakkene med Morgan er så dyre bør du heller går for gitarer nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 allerede bestilt morgan gitaren Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 tror du blir fornøyd med den en kamerat av meg har hatt sin morgan i 5 år, og har enda ikke byttet den ut Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 henta nettopp gitaren. står at det var manko en instrumentkabel boston 6m som blir sendt senere. helvete får jeg ikke spilt da eller? Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 henta nettopp gitaren.står at det var manko en instrumentkabel boston 6m som blir sendt senere. helvete får jeg ikke spilt da eller? hvodan kobler man opp? satans vanskelig Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kabel inn i forsterker, andre ende i gitar, på med strøm, spill Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 de 4 volumknappene på gitaren hva slags funksjon har dem? Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Antar det er likt som på en gibson. Da er de to knappene nærmest halsen volum (avhengig av hvilken humbucker du spiller på) og de to bak er for tone.. Lenke til kommentar
Mikael94 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Denne her er veldig god. http://www.riff.no/butikk/product_info.php...roducts_id=1213 Jeg skal kjøpe den i svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå