Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp til tegning av hus.

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har en liten arkitekt i magen e.l. som kunne tenke seg å hjelpe meg med å tegne et hus. Har en planløsning som jeg kunne tenke meg å bygge videre på. Dette blir bare til eget bruk, da jeg ikke har planer om å bygge på et par tre år enda. Men har lyst til å få planene ned på papir. Så hvis det er noen som har lyst, og kan tegne på papir eller data, så er jeg veldig takknemelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Noen som har en liten arkitekt i magen e.l. som kunne tenke seg å hjelpe meg med å tegne et hus. Har en planløsning som jeg kunne tenke meg å bygge videre på. Dette blir bare til eget bruk, da jeg ikke har planer om å bygge på et par tre år enda. Men har lyst til å få planene ned på papir. Så hvis det er noen som har lyst, og kan tegne på papir eller data, så er jeg veldig takknemelig.

9610396[/snapback]

litt OT, men anbefaler deg å kikke på sketchup (google har vel kjøpt dette selskapet/programmet nå) - veeeldig enkelt men allikevel kraftig program for å sketche opp (doh!) modeller (evt. hus m/landskap, du kan legge på tekstur basert på et enkelt bmp-bilde, et ekte bilde av et hus osv!) av alt mellom himmel og jord! Turtorialene du finner på websiden der er også super-lettfattelige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...