Gå til innhold

Ny mp3 spiller (15-20gb?)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skaffe meg en ny mp3 spilller, men det er mye å velge i og har ikke så mye peiling selv. Så, noen tips? Jeg trenger en god spiller med oppladbart batteri (god levetid), og en plass på rundt 15-20 gb. Radio og andre funksjoner er ikke så viktige.

Så litt rundt på elkjøp, og de hadde de her Ipod'ene på 80gb, men jeg trenger ikke så stort. Så var det mange på 8 ca, men det blir for lite...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du trene med spilleren? Da kan det være lurt å styre unda harddiscbaserte spillere.

Denne kunne kanskje Creative Zen 16 GB være noe? Har flashbasert minne, noe som gjør at du kan riste litt på den. Den kan spille av divx-filer på den 2,5" store skjermen.

Batteritid er oppført med 5 timer video, 25 timer musikk.

En veldig positiv side med denne er at den kan utvides med SD-minnekort, sånn at du kan utvide kapasiteten senere vist du skulle trenge det.

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg faktisk kan klare meg med 12gb.

At spilleren er liten og lett er vel også ganske viktig.

Den Creative 16gb så jo veldig kul ut, men ser at f.eks en Ipod Classic med 80gb lagringsplass går for 1995kr, så den gir vel ikke så mye for penga eller?

Lenke til kommentar

Du må huske på at prisen er veldig forskjellig på harddiscbaserte, og flashbaserte spillere.

Har selv en iPod classic med 80gb, og er storfornøyd. Jeg har bare 15gb musikk inne, men liker muligheten til å plassere filmer, og eventuelle nye album jeg skaffer meg.

Det som er veldig viktig vist du kjøper deg for eksempel en iPod er å ha et godt system på filene, ellers roter du deg bare bort og finner aldri det du leter etter. Derfor har jeg bestemt meg for å bare ha hele album på min iPod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...