Zetheus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har ingen mulighet til å bruke kablet nettverk siden ruter står i en annen del av bygget jeg ikke kan strekke kabel til. Derimot er denne saken ganske så dyr. Er snakk om en ca 700kr for nettverksadapteren. Er det ingen annen vei utenom? Fant en tråd der denne ble nevnt. Men den er ikke original, og om det faktisk er tilsvarende original X360 WNA er diskutert opp og ned i mente. Vil den fungere, eller må jeg ha den originale delen? mvh -Z- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tror nok bilde er feil på den du linker til, da det mest sannsynlig er denne som de mener. Eneste måte å få trådløst nett direkte på Xboxen er nok Microsofts eget adapter, er jeg redd. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Var det jeg var redd for... Velvel, jeg må vel krype til korset og elkjøp da, og skaffe meg den originale. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Var det jeg var redd for... Velvel, jeg må vel krype til korset og elkjøp da, og skaffe meg den originale. 9610458[/snapback] Sjekk ut ebay for langt bedre priser. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 jeg prøvde med en vanlig usb adapter, og endte opp med å kjøpe meg en "original" samme dag:( Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den funker strålende da Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Funker denne på "vanlig" xbox også (den gamle)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå