Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP Pavilion dv2004ea starter ikke

Anbefalte innlegg

Hei! Kjøpte for ca et år siden en HP Pavilion dv2004ea fra XD.no.

Denne har fungert greit i ett år nå, men i går kveld så sluknet den mens kjæresten min skrev på MSN. Altså, ingenting annet ble gjort der og da. DVD-drevet begynte å snurre og jeg gikk ut fra at den bare restartet seg selv slik som PC-er har en tendens til å gjøre nå og da. Uansett, så fikk jeg den ikke på igjen. Prøvde å ta ut batteriet og strømtilførselen for å så vente til i dag for å sjekke den igjen. Men ingen reaksjon nå heller. Det som skjer når jeg slår den på er at lysene lyser og DVD-drevet begynner å snurre. Men det verken lyser eller blinker på harddisk-lampen. Det blinker en bitteliten blink akkurat i det jeg skrur på maskinen, men så skjer det ingenting. Ikke bilde på skjermen, ingenting.

Spørsmålet er, hva kan jeg gjøre med dette? Maskinen har kun vært brukt til vanlig kontorarbeid og ingenting annet eller noe fishy. Har harddisken tatt kvelden? Flere som har opplevd samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke svare noe bastant på din modell, men her i huset har vi en dv6000. Nesten det samme skjedde med vår, begynte med at tråløse nettverket nektet å fungere. Endte med at skjermen ikke fungerer, men den booter riktig nok opp.

Snakket med Datakjeden hvor jeg kjøpte den, og de sa hp har store problemer med hovedkortene som er de dv-6xxx som er ca 1 år gamle.. At det lever sitt eget liv, før det tar kvelden helt..

Snakk med XD.no, de har krav på å fikse den for deg, men mest sannsynlig får du den igjen med clean install.. :ermm:

Endret av Ezequiel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...