haakonts Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 For kompletthets skyld har jeg et sett med uttak, alternativer etc på flickr: (Minst) Et bilde pr dag @85mm Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvorfor valgte du ikke dette? http://www.flickr.com/photos/ergates/15254...57602303601464/ Thumbs up for dette asså! Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 hvorfor valgte du ikke dette? http://www.flickr.com/photos/ergates/15254...57602303601464/ Thumbs up for dette asså! Takk for det. Vel, ikke alltid lett å velge, hadde lyst å ha med et sort/hvitt portrett så det ble det. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 10. oktober: Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 11. oktober: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mye skyer i det siste Jeg likte dagens bilde bedre enn onsdagens. Du har fått til stilig effekt med fargene på byen og de mørke skyene. Var det slik det var, eller har du hjulpet på i PS ? Grunnen til at jeg spør er jeg assosierer fargene med tørke i Afrika - ikke norsk høst. Tom Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Mye skyer i det siste Jeg likte dagens bilde bedre enn onsdagens. Du har fått til stilig effekt med fargene på byen og de mørke skyene. Var det slik det var, eller har du hjulpet på i PS ? Grunnen til at jeg spør er jeg assosierer fargene med tørke i Afrika - ikke norsk høst. Det er forsåvidt hjulpet til litt med Lightroom. Stort sett kurve og kontrast. Håkon Lenke til kommentar
einar007 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synes båtbildet ble usedvanlig bra. Fin stemning i bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fine bilder og fine farger...men noen bilder er lagt inn så store "thumbnail" av, slik at jeg må scrolle for å se hele...vet ikke om det er noe regler for å legge inn bare en liten størrelse som man kan "klikke opp" selv. Ser det er mange som legger så store bilder inn at man mister helheten....lite problem, men jeg har kanskje irritert meg litt over det. RandiA Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Fine bilder og fine farger...men noen bilder er lagt inn så store "thumbnail" av, slik at jeg må scrolle for å se hele...vet ikke om det er noe regler for å legge inn bare en liten størrelse som man kan "klikke opp" selv. Ser det er mange som legger så store bilder inn at man mister helheten....lite problem, men jeg har kanskje irritert meg litt over det.RandiA Beklager størrelsen. Akam ville ikke ta i mot vedlegg i en periode så jeg valgte å legge de på flickr i stedet. På min PC drar forumet ned størrelsen så de vises innenfor skjermen, mulig det ikke funker for alle. Alternativet er større skjerm Eller se de på flickr (se link i signatur). Håkon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Beklager størrelsen. Akam ville ikke ta i mot vedlegg i en periode så jeg valgte å legge de på flickr i stedet. På min PC drar forumet ned størrelsen så de vises innenfor skjermen, mulig det ikke funker for alle. Alternativet er større skjerm Eller se de på flickr (se link i signatur). Håkon En enklere løsning er vel å gå over til Firefox som Web-browser da den skalerer bildene. Er ikke sikker på om dette problem er kun på Internet Explorer, så det er mulig at Opera også kan brukes. Tom Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 En enklere løsning er vel å gå over til Firefox som Web-browser da den skalerer bildene. Er ikke sikker på om dette problem er kun på Internet Explorer, så det er mulig at Opera også kan brukes. Tom Godt tips. Har en tendens til å glemme at det finnes folk som fremdeles bruker internet explorer. Håkon Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Beklager størrelsen. Akam ville ikke ta i mot vedlegg i en periode så jeg valgte å legge de på flickr i stedet. På min PC drar forumet ned størrelsen så de vises innenfor skjermen, mulig det ikke funker for alle. Alternativet er større skjerm Eller se de på flickr (se link i signatur). Håkon Var bare en liten sak, ikke noe å ta på vei for.... jeg ser det ikke er opplasting på Akan.no ja, men når jeg switcher over til diskusjon.no får jeg alternativ med å laste opp. (Har ikke prøvd det da, men går ut ifra det fukner ) RandiA Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Tok egentlig ikke bilder 12. oktober, men her er et allikevel:13.oktober ble heller ikke den mest vellykkede på fotofronten: Endret 13. oktober 2007 av haakonts Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) 14,oktober ble en trist fotodag:Inspirasjonen uteble Endret 15. oktober 2007 av haakonts Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 15. oktober: Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fin siluett av fugl, ventre vinge synes å være litt for uskarp. Behagelig og fin bakgrunn. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Genrelt veldig mange flotte bilder! Av de siste liker jeg best oversiktsbildene av Oslo med disen hengende over åsene. Bildet av duen (?) er også fint, ren komposisjon og fin siluett. Hvis lukkertiden hadde vært raskere hadde kanskje vingene vært helt skarpe også, men du hadde kanskje ikke så mye å gå på? (får ikke opp exif på bildet ditt) Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Takk for fine tilbakemeldinger! Her er 16. oktobers bilde: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Sweet! Smalt du bare opp stativet på Karl Johan og fyrte løs, eller er det et selvportrett? Jeg går rundt med et lignende bilde i magen, men jeg må komme meg ned i sentrum (og ha guts til å gjøre det på 30mm ... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå