kaptein-jack Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det søtte for 45nm og quad på Asus P5N-T, eller noen av de andre 780i kortene? eller kommer det en bios oppdatering? -tengte jeg skulle kjøpe et! greit å kunne oppdatere. http://event.asus.com/mb/45nm/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det står at det støttes på esken til mitt kort hvertfall Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 trodde ikke 45nm støtten kom før på 790i kortene? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 trodde ikke 45nm støtten kom før på 790i kortene? Der tok du feil gitt. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fan, nå er jeg lei av å vente på XFX 780i SLI. Men det er det kortet jeg vil ha! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fan, nå er jeg lei av å vente på XFX 780i SLI. Men det er det kortet jeg vil ha! Da gikk du glipp av noe for noen dager siden Lenke til kommentar
kaptein-jack Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det står at det støttes på esken til mitt kort hvertfall liste over alle! http://support.asus.com/cpusupport/cpusupp...=P5N-T%20Deluxe Lenke til kommentar
MgrBuddha Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bestilt MSI Diamond hos PS.no. Påstår de skal ha den inne 15/1. Skal jeg bare sitte her og glane på alle de andre deilige nyinnkjøpte delene i dagesvis da? Urk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal jeg bare sitte her og glane på alle de andre deilige nyinnkjøpte delene i dagesvis da? Urk Noe sånnt ja Jeg slenger opp noen ytelsesresultater når jeg får opp riggen til helga Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal jeg bare sitte her og glane på alle de andre deilige nyinnkjøpte delene i dagesvis da? Urk Noe sånnt ja Jeg slenger opp noen ytelsesresultater når jeg får opp riggen til helga Trodde du skulle sitte oppe i hele natt å rigge til jeg Ble det et ekstra 8800gtx på deg fra Netshop eller? Lenke til kommentar
kaptein-jack Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal jeg bare sitte her og glane på alle de andre deilige nyinnkjøpte delene i dagesvis da? Urk Noe sånnt ja Jeg slenger opp noen ytelsesresultater når jeg får opp riggen til helga og noen tempratuer hadde vært fint! Striker II ble litt varm! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trodde du skulle sitte oppe i hele natt å rigge til jeg Ble det et ekstra 8800gtx på deg fra Netshop eller? Nei, billigere og kjøpe brukt og noen tempratuer hadde vært fint! Striker II ble litt varm! Temperaturer skal du få Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg har sagt det før adri(an) og jeg sier det igjen du er syyyk:) lykke til Hold meg oppdatert. Slå på tråden:O Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har også bestillt MSI P7N Diamond, og er veldi spent på det. Håper ikke temperaturene er så høye som på Anus kortet. Burde jo vært motsatt, nå som produsentene vet godt hvor varm nordbrikken til nividia blir og dermed lager effektive kjøleløsninger. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Håper ikke temperaturene er så høye som på Anus kortet. Oh no you didn't! Asus har fine kort! Lenke til kommentar
gigax Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Håper ikke temperaturene er så høye som på Anus kortet. Oh no you didn't! Asus har fine kort! *fnis* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dermed kan vi konkludere med at, forløpig så er Asus sine 780i kort SØPPEL! Gah, jeg blir GAL! Den nekter og boote på mine forrige settings, og en annen jeg har snakket med sier han stopper på 2,7 GHz, og har klart 3,8 stabilt på P35... Ikkeno suksess det her, skal prøve og få tak i ny BIOS nå og se hvordan det blir... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 WTF? -sikkert bare BIOS oppdateringer som skal til (håper jeg da...)... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 WTF? -sikkert bare BIOS oppdateringer som skal til (håper jeg da...)... Ja, det hjalp på klokkinga hvertfall , la inn nyeste Beta BIOS. Men tastaturet fungerer fortsatt ikke i Windows samme hvor lenge jeg venter , PS/2 tastatur fungerer da Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lol. Det er så typisk når man er "første-par-ut" -husker vi sleit seriøst med DFI Nf4 LP kortene med noen BIOS'er. Men så funket det ganske så greit etter at de fikk orden på sakene. Og da var de en drøm å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå